Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
MAPA STRONY
|=TUTORIALE=|
      |---2012-04-15  Działający buggy i jalopy na wszystkich mapach z seri HL2 [ CODING ]
      |---2012-02-20  3D skybox (edycja 2012) [ MAPPING ]
      |---2011-11-13  [videotut] Podstawowe wiadomości (27 poradników) [ MAPPING ]
      |---2011-06-26  Level Overview [ INNE ]
      |---2011-06-04  Automatyczna regeneracja zdrowia [ CODING ]
      |---2011-05-02  Kompilacja kodu gry (nowa wersja) [ CODING ]
      |---2011-04-01  Reflectivity - super realistyczne oświetlenie [ MAPPING ]
      |---2011-01-03  Przyspieszanie gracza [ INNE ]
      |---2010-12-18  Drzwi na kłódke [ MAPPING ]
      |---2010-09-14  Dodawanie nowego NPC - Houndeye - II Część [ CODING ]
      |---2010-09-14  Dodawanie nowego NPC - Houndeye - I Część [ CODING ]
      |---2010-09-11  Cząsteczkowy deszcz [ INNE ]
      |---2010-08-27  Fast headcrab na suficie [ MAPPING ]
      |---2010-08-26  Jak zrobić lustro [ MAPPING ]
      |---2010-03-16  Rekompilacja modeli [ MODELLING ]
      |---2010-03-08  Import plików PCF z innych modów - v1.0 [ INNE ]
      |---2010-03-06  Projectedtextures na mapie, oraz ich wybór [ CODING ]
      |---2010-01-05  Keypad (animowany) [ MAPPING ]
      |---2010-01-02  Zaawansowane cienie [ MAPPING ]
      |---2009-12-30  Losowy spawn obiektów oraz dokowanie (Znajdź, Przynieś i Zamontuj) [ MAPPING ]
      |---2009-11-26  Dodawanie plików do .BSP [ MAPPING ]
      |---2009-11-18  Drzwi zablokowane deskami [ MAPPING ]
      |---2009-11-14  Pole siłowe na wtyczke [ MAPPING ]
      |---2009-10-25  ai_relationship - Relacje postaci [ MAPPING ]
      |---2009-10-24  Displacement [ MAPPING ]
      |---2009-09-01  Montowanie innego SteamApp ( Silnik Orange Box ) [ CODING ]
      |---2009-09-01  Point_devshot_camera [ MAPPING ]
      |---2009-08-18  Npc_maker & Npc_template_maker [ MAPPING ]
      |---2009-07-14  Zakażona woda, która powoduje obrażenia. [ MAPPING ]
      |---2009-07-13  Scenka kamery znana z d1_trainstation_04 [ MAPPING ]
      |---2009-07-02  Łączenie Microsoft Visual C++ 2005 z PlatformSDK [ CODING ]
      |---2009-06-30  Ssbump [ INNE ]
      |---2009-06-22  Kompilacja modeli [ MODELLING ]
      |---2009-05-08  Usprawnienia pracy przy Modowaniu [ INNE ]
      |---2009-05-02  Cienie na modelach [ MAPPING ]
      |---2009-04-15  Czytanie własnych plików, KeyValues [ CODING ]
      |---2009-04-04  NPC w Half-Life 2 Deathmatch & Mapy js_coop [ MAPPING ]
      |---2009-03-28  Podstawowe efekty VMT [ INNE ]
      |---2009-02-14  Jak dodać nowy typ amunicji? [ CODING ]
      |---2009-02-04  Jak zabezpieczyć mapę przed dekompilacją? [ INNE ]
      |---2009-01-23  Nowa broń dla playera i npc - SG552 [ CODING ]
      |---2009-01-18  Team Fortress 2 - Drzwi od Respawnu. [ MAPPING ]
      |---2009-01-07  Jak dodać nowego NPC (Hgrunt z HL1) [ CODING ]
      |---2009-01-06  L4D - Przygotowanie do pracy w hammerze [ MAPPING ]
      |---2008-11-23  Optymalizacja, cz.3: Func_occluder [ MAPPING ]
      |---2008-11-20  NPC Assault [ MAPPING ]
      |---2008-10-21  Dzwi na klucz [ MAPPING ]
      |---2008-10-14  Team Fortress 2 - Mapa Control Point & jej podstawy. [ MAPPING ]
      |---2008-09-01  Edytor cząsteczek [ INNE ]
      |---2008-08-23  Portal - Siatka restrykcyjna. [ MAPPING ]
      |---2008-07-07  Teksturowanie krzywej powierzchni [ MAPPING ]
      |---2008-07-05  Zaokrąglone ściany [ MAPPING ]
      |---2008-06-22  Misja a la GTA [ MAPPING ]
      |---2008-06-17  Kamera filmowa [ MAPPING ]
      |---2008-05-02  Drzwi na guzik [ INNE ]
      |---2008-02-17  Robimy teksture rzeki [ INNE ]
      |---2008-02-09  Programowanie w pascalu cz2. [ INNE ]
      |---2008-02-05  Programowanie w pascalu-początek. [ INNE ]
      |---2008-02-02  Subdivide [ MAPPING ]
      |---2007-11-06  Manipulacja Vertex'ami [ MAPPING ]
      |---2007-09-02  Normal mapy w CrazyBumpie [ INNE ]
      |---2007-08-21  Spawner/Dropper broni [ MAPPING ]
      |---2007-08-21  Upadek bez straty "życia" [ MAPPING ]
      |---2007-07-02  Color Correction [ MAPPING ]
      |---2007-07-01  Mapa Surf Cz.1 Pierwsze kroki [ MAPPING ]
      |---2007-06-29  Jak zrobić niebo? [ MAPPING ]
      |---2007-06-29  Spawner broni [ MAPPING ]
      |---2007-06-23  Odzyskiwanie utraconego konta STEAM [ INNE ]
      |---2007-06-11  Twoja pierwsza animacja w Blenderze! [ MODELLING ]
      |---2007-05-18  Burst fire w MP5 Mefi'ego (potrójny strzał) [ CODING ]
      |---2007-05-16  HDR - Podstawy i zastosowanie. [ MAPPING ]
      |---2007-04-23  MaxModelowanie (Sub-Selection i Texturing) [ MODELLING ]
      |---2007-02-17  Texturing - podstawy [ MAPPING ]
      |---2007-01-19  NPC chodzący po okolicy [ MAPPING ]
      |---2007-01-17  Samochód + Napęd Odrzutowy [ MAPPING ]
      |---2006-12-27  Rybki w bajorku [ MAPPING ]
      |---2006-12-14  Headcrab Canister dodatkowe efekty [ MAPPING ]
      |---2006-12-09  Tytuł w Menu Moda [ CODING ]
      |---2006-11-10  Kompilacja kodu moda (NAnt) [ CODING ]
      |---2006-10-13  Headcrab Canister [ MAPPING ]
      |---2006-10-10  Super Phys Gun [ MAPPING ]
      |---2006-09-19  Używanie cordonów [ MAPPING ]
      |---2006-08-22  Możliwości kompilatora w Hammerze [ INNE ]
      |---2006-08-17  CKM [ MAPPING ]
      |---2006-08-09  Wiatr [ MAPPING ]
      |---2006-08-04  Słowniczek typów tekstur [ MAPPING ]
      |---2006-07-12  Dodajemy prefab [ MAPPING ]
      |---2006-07-09  Plac zabaw [ MAPPING ]
      |---2006-07-07  Wieszanie bytów - teoria [ MAPPING ]
      |---2006-07-02  Tworzenie modelu w blenderze [ MODELLING ]
      |---2006-06-20  Tworzenie modelu w XSI [Video Tut] [ANG] [by aKilling.org] [ MODELLING ]
      |---2006-05-22  Dwustopniowy zoom w mp5 [ CODING ]
      |---2006-04-27  Zakładnicy i bomba [CSS] [ MAPPING ]
      |---2006-04-25  Waga, czyli zabawa z fizyką [ MAPPING ]
      |---2006-04-23  Zamek kodowy 2 [ MAPPING ]
      |---2006-04-14  Zwolnione tempo: Bullet Time [ MAPPING ]
      |---2006-04-10  Koniec problemów ze StudioCompiler [ INNE ]
      |---2006-02-16  Pociągi [ MAPPING ]
      |---2006-02-12  Tworzenie własnej textury [ INNE ]
      |---2006-02-07  Eksplozja niszcząca ścianę [ MAPPING ]
      |---2006-02-03  MATH_COUNTER (Podstawy) [ MAPPING ]
      |---2006-02-01  Drzwi ze zbijalną szybą [ MAPPING ]
      |---2006-01-11  Soundscape (Podstawy) [ MAPPING ]
      |---2006-01-07  Explozja [ MAPPING ]
      |---2006-01-03  Hammer bez SDKLauncher'a [ INNE ]
      |---2005-12-29  Podłoga zapada się gdy na nią nadepniemy [ MAPPING ]
      |---2005-12-25  Grouping/VisGrouping [ MAPPING ]
      |---2005-12-14  Własny skybox [ MAPPING ]
      |---2005-12-10  Most wiszący a'la Indiana Jones (phys_spring) [ MAPPING ]
      |---2005-11-27  Wisząca lampa [ MAPPING ]
      |---2005-11-25  Napisy końcowe [ MAPPING ]
      |---2005-11-21  Para (jak z czajnika) [ MAPPING ]
      |---2005-11-21  Game_Player_Equip [ MAPPING ]
      |---2005-11-17  Prędkość gracza [ CODING ]
      |---2005-11-17  Triggery (początki mechaniki) [ MAPPING ]
      |---2005-11-16  Zniekształcenie terenu [ MAPPING ]
      |---2005-11-12  Wielkości w Hammerze [ MAPPING ]
      |---2005-09-17  Winda [ MAPPING ]
      |---2005-09-16  Drabina [ MAPPING ]
      |---2005-09-16  Rodzaje świateł [ MAPPING ]
      |---2005-09-06  Fizyczne drzwi [ MAPPING ]
      |---2005-09-03  Efekt koguta/alarmu [ MAPPING ]
      |---2005-09-03  Statystyka trafień wyświetlana na HUD [ CODING ]
      |---2005-08-27  Tworzenie drabiny w CSS. [ MAPPING ]
      |---2005-08-26  Drzwi na kod... [ MAPPING ]
      |---2005-08-26  Wiatrak [ MAPPING ]
      |---2005-08-25  Textury narzędziowe [ MAPPING ]
      |---2005-08-25  Własna tekstura z użyciem vmtCreate [ INNE ]
      |---2005-08-24  Schemat pisania tutoriali na SMC [ INNE ]
      |---2005-08-24  Optymalizacja, cz.1: Textury SKIP / HINT [ MAPPING ]
      |---2005-08-23  Optymalizacja, cz.2: FUNC_AREAPORTAL [ MAPPING ]
      |---2005-08-23  Deszcz [ MAPPING ]
      |---2005-08-21  Tła nieba [ MAPPING ]
      |---2005-08-21  Tworzenie widoku trzeciej osoby [ CODING ]
      |---2005-08-20  Jak stworzyć drzwi [ MAPPING ]
      |---2005-08-19  Kamery [ MAPPING ]
      |---2005-08-19  Imię dla NPC_CITIZEN [ CODING ]
      |---2005-08-17  Jak zranić zaprzyjaźnionego NPC [ CODING ]
      |---2005-08-16  Scenki bez męczenia się Face Poserem [ MAPPING ]
      |---2005-08-16  Wstęp do tworzenia modeli by Valve [ MODELLING ]
      |---2005-08-16  Ostre cienie [ MAPPING ]
      |---2005-08-14  Latarka tylko gdy broń ją posiada [ CODING ]
      |---2005-08-14  Butla rakietowa [ MAPPING ]
      |---2005-08-14  Hammer i style XP [ INNE ]
      |---2005-08-13  Woda cz.2 - rzeka, wodospad [ MAPPING ]
      |---2005-08-11  Face Poser - Beginner Tutorial [ MAPPING ]
      |---2005-08-11  Dustowy pył [ MAPPING ]
      |---2005-08-10  Dym... [ MAPPING ]
      |---2005-08-10  Teleport [ MAPPING ]
      |---2005-08-09  Robimy wisielca [ MAPPING ]
      |---2005-08-08  Buyzone [CSS] [ MAPPING ]
      |---2005-08-07  Rodzaje szyb [ MAPPING ]
      |---2005-08-07  3D_SkyBox [ MAPPING ]
      |---2005-08-05  Woda [ MAPPING ]
      |---2005-08-04  Spiralne schody a'la latarnia morska [ MAPPING ]
      |---2005-08-03  Tworzenie nowego elementu HUD'a [ CODING ]
      |---2005-08-02  Tworzymy pierwszy pokój [ MAPPING ]
      |---2005-07-29  Polecenie CL_RIGHTHAND w HL2 [ CODING ]
      |---2005-07-26  Nowa broń w HL2 - Karabin MP5 [ CODING ]
      |---2005-07-23  Oznaczenia stałych i zmiennych w HL2 [ CODING ]
      |---2005-07-23  Jak dodać nową komendę konsoli [ CODING ]
      |---2005-07-22  Zmiana nazwy gry [ CODING ]
      |---2005-07-20  Od czego zacząć... [ CODING ]

|=FAQ=|
      |---2011-01-24  Jeden element HUDa zakrywa drugi. [ CODING ]
      |---2011-01-24  Po dodaniu kilku ConVarów nie wszystkie pojawiły sie w konsoli. [ CODING ]
      |---2010-03-11  Deinstalacja programu STEAM - Automatyczna/Ręczna. [ INNE ]
      |---2009-09-04  Parent - Paretnowanie obiektów. [ MAPPING ]
      |---2009-01-10  L4d - Jak zdekompilować mapy [ MAPPING ]
      |---2007-12-14  Can't find steam app user info [ INNE ]
      |---2007-02-20  Jak wyłączyć ściaganie dzwięków z serverów CSS? [ INNE ]
      |---2006-12-05  W widoku 3d (camera) nic nie widać, poprostu czarny ekranik [ MAPPING ]
      |---2006-08-22  Z jakimi parametrami mogę uruchomić grę? [ INNE ]
      |---2006-08-09  unable to load steam\steamapps\ [KONTO]\counter-strike source\bin\ filesyste [ INNE ]
      |---2006-08-09  This game is currently unavalible. Please try again at another time [ INNE ]
      |---2006-06-10  Mute Player [ INNE ]
      |---2006-05-05  Source SDK zapomina moje ustawienia dla moda [ MAPPING ]
      |---2006-04-18  HL2 Random Map Creator [ INNE ]
      |---2006-03-03  Problem z dźwiękiem [ INNE ]
      |---2006-02-21  Błąd: "cache needs decryption" [ INNE ]
      |---2006-02-12  Keywordy [ MAPPING ]
      |---2006-01-13  Kompilowanie pod VS2002 [ CODING ]
      |---2006-01-10  Odwołanie do wielu bytów jednym output'em [ MAPPING ]
      |---2005-12-27  Jak odpalić StudioCompiler na SDK Beta [ INNE ]
      |---2005-12-11  Lista Textur wody [ MAPPING ]
      |---2005-08-29  Nie działające Fade Corpse [ MAPPING ]
      |---2005-08-23  Validate , jak to zrobić? [ INNE ]
      |---2005-08-22  Lista Modeli [ MAPPING ]
      |---2005-08-21  Wstawiłem modele, ale nie widze ich w grze! [ MAPPING ]
      |---2005-07-21  Pasek postępu podczas wczytywania mapy [ INNE ]
      |---2005-07-18  Błędne wyświetlanie wyniku dzielenia [ CODING ]
      |---2005-02-12  Muzyka w menu gry [ INNE ]
      |---2005-02-12  Steam i błędne wyświetlanie nazwy moda (tylko małe litery) [ INNE ]

|=NOWOŚCI=|
      |---2013-06-29  Nowy SDK 2013 [ NEWS ]
      |---2012-09-16  Black Mesa - już dostępna! [ NEWS ]
      |---2012-04-03  Lokalna Ofensywa Globalna [ NEWS ]
      |---2011-10-23  Crabcast #4 – Najbardziej ekstremalny podcast świata [ NEWS ]
      |---2011-08-27  Crabcast #3: Część, w której oni nagrywają [ NEWS ]
      |---2011-08-16  Crabcast #2 – Epizod 2: Krytyczna terapia [ NEWS ]
      |---2011-08-10  Pierwsze kroki steama w wymianie gier i przedmiotów [ NEWS ]
      |---2011-08-08  Crabcast #2 – Epizod 1: Zew GLaDOS [ NEWS ]
      |---2011-07-11  Rozpoczynamy Bitwę na Mechanikę #2! [ NEWS ]
      |---2011-07-01  Source SDK za darmo? [ NEWS ]
      |---2011-03-18  CrabCast - polski podcast o Valve [ NEWS ]
      |---2011-03-09  Bitwa na detale #7 [ NEWS ]
      |---2011-02-21  Gabe Newell zatroskany o swoich pracowników. [ NEWS ]
      |---2011-01-24  Mapy własnej roboty dla wszystkich. [ NEWS ]
      |---2011-01-19  Portal 2 - Coraz bliżej, także na wszelkie platformy! [ NEWS ]
      |---2011-01-15  15 Styczeń, 2011 - Left 4 Dead Update [ NEWS ]
      |---2011-01-13  Zeit 2 - już na Steam'ie! [ NEWS ]
      |---2011-01-13  Counter-Strike: Source - Beta Update Released. [ NEWS ]
      |---2011-01-12  Łowcy Skarbów - Zdobywcy głównej nagrody. [ NEWS ]
      |---2011-01-11  Z brytyjskiego rynku. [ NEWS ]
      |---2011-01-11  Styczeń 11, 2011 - Steam client update. [ NEWS ]
      |---2011-01-11  Team Fortress 2 -Update Released. [ NEWS ]
      |---2011-01-09  "Coś więcej" dla posiadaczy Hydra motion controller. [ NEWS ]
      |---2011-01-09  Dota 2 - Następna gra Valve? [ NEWS ]
      |---2011-01-09  Nowości ze świata zombiaków. [ NEWS ]
      |---2011-01-08  Styczeń 08, 2011 - TF2, CSS, DODS & HL2DM Updates Released. [ NEWS ]
      |---2011-01-07  Wielki Update gry Ship Sim Extremes już jest! [ NEWS ]
      |---2010-12-24  Wesołych Świąt [ NEWS ]
      |---2010-12-03  Rysujemta! #2 [ NEWS ]
      |---2010-08-29  Rysujemta! #1 [ NEWS ]
      |---2010-08-27  Nightmare House 2 [ NEWS ]
      |---2010-07-20  Bitwa na Detale #5 [ NEWS ]
      |---2010-07-20  Alien Swarm [ NEWS ]
      |---2010-05-12  Wywiad z Liderem zespołu tworzącego Ancient Rome [ NEWS ]
      |---2010-04-04  Wesołego Alleluja! [ NEWS ]
      |---2010-02-24  Steam Update Announced - Public Beta Open Now [ NEWS ]
      |---2010-02-24  Luty 23, 2010 - Team Fortress 2 Update Released [ NEWS ]
      |---2010-02-22  Wielkie losowanie WebHat! - I ty możesz coś wygrać. [ NEWS ]
      |---2010-01-15  Ancient Rome - modyfikacja multiplayer [ NEWS ]
      |---2009-12-28  Bitwa na Detale #4 [ NEWS ]
      |---2009-12-03  Bitwa na Detale #3 [ NEWS ]
      |---2009-11-18  Bitwa na Detale #2 [ NEWS ]
      |---2009-10-31  Trailer Tear'a już jest! [ NEWS ]
      |---2009-09-16  Potężny Update Team Fortress 2 [ NEWS ]
      |---2009-09-11  Garry's Mod Update Released & Source 2007 Engine Update Released [ NEWS ]
      |---2009-09-05  Research and Development (MOD HL2 EP2) [ NEWS ]
      |---2009-09-05  Steam Client Update 5/09/2009 [ NEWS ]
      |---2009-09-03  Team Fortress 2 - Naznaczenie cheaterów [ NEWS ]
      |---2009-09-03  Team Fortress 2 Update Released - 02/09/2009 [ NEWS ]
      |---2009-09-02  Bitwa na Detale #1 [ NEWS ]
      |---2009-09-01  Team Fortress 2 & Community Update Released - 31/08/2009 [ NEWS ]
      |---2009-06-01  SMC Mapping Competition 4 [ NEWS ]
      |---2009-05-29  SMC Mapping Competition 4 [ NEWS ]
      |---2009-03-15  TEAR [ NEWS ]
      |---2009-03-07  Steam Client Update 6/03/2009 [ NEWS ]
      |---2008-12-21  Wesołych Świąt [ NEWS ]
      |---2008-12-14  Team Fortress 2 Update + Trailer Neotokyo [ NEWS ]
      |---2008-12-04  Black Mesa: Source - Trailer! [ NEWS ]
      |---2008-11-18  Left 4 Dead [ NEWS ]
      |---2008-09-29  Mody na Steamie [ NEWS ]
      |---2008-09-01  Half-Life 2 Episode Three [ NEWS ]
      |---2008-08-02  Team Fortress 2 - Heavy Update [ NEWS ]
      |---2008-07-02  Dokumentacja edytora cząsteczek [ NEWS ]
      |---2008-06-12  Testy beta nowej aktualizacji Source SDK [ NEWS ]
      |---2008-06-10  Wstępna wersja narzędzi dla Orange Box jest dostępna [ NEWS ]
      |---2008-06-02  Garry's Mod 9.0.4 [ NEWS ]
      |---2008-05-02  Wielka aktualizacja TF2 jest już dostępna [ NEWS ]
      |---2008-05-02  Steam Client Update 1/05/2008 [ NEWS ]
      |---2008-05-01  Source SDK Update 30/04/2008 [ NEWS ]
      |---2008-03-08  Ruszyła nowa strona NoName’a! [ NEWS ]
      |---2008-03-05  DIPRIP już w piątek! [ NEWS ]
      |---2008-02-27  Reaktywacja serwera CSS naszej strony !!! [ NEWS ]
      |---2008-02-22  Niestandardowy serwer? - Oczywiście [ NEWS ]
      |---2008-02-10  Steam Client beta [ NEWS ]
      |---2008-01-24  NOWY KOD [ NEWS ]
      |---2008-01-24  Jutro update kodu [ NEWS ]
      |---2008-01-23  Kolejna data wydania kodu Source 2007 [ NEWS ]
      |---2008-01-11  Mike Durand: [ NEWS ]
      |---2008-01-02  Problem związany z modernizacją silnika Source [ NEWS ]
      |---2008-01-01  SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU [ NEWS ]
      |---2007-12-24  Wesołych i zdrowych Świąt !!!! [ NEWS ]
      |---2007-12-11  D.I.P.R.I.P. w PC Gamer UK [ NEWS ]
      |---2007-11-29  D.I.P.R.I.P. - Chaos 126p [ NEWS ]
      |---2007-11-09  SourceSDK Update 08/11/07 [ NEWS ]
      |---2007-11-07  Mike zadowala! [ NEWS ]
      |---2007-11-04  Mike się przeliczył [ NEWS ]
      |---2007-10-22  D.I.P.R.I.P. Gameplay Trailer [ NEWS ]
      |---2007-10-16  SDK Update [ NEWS ]
      |---2007-10-06  D.I.P.R.I.P. media update [ NEWS ]
      |---2007-09-30  Minerva część 3 w poniedziałek [ NEWS ]
      |---2007-09-29  Half-Life 2:Episode Two gotowy!!!!!! [ NEWS ]
      |---2007-09-16  Steam Community na stale [ NEWS ]
      |---2007-08-23  Jest nowy Gameplay z Episode Two! [ NEWS ]
      |---2007-08-23  Znane są wreszcie wymagania sprzętowe Half-Life2:Episode Two!! [ NEWS ]
      |---2007-08-23  Meet the Soldier [ NEWS ]
      |---2007-08-03  Steam Community [ NEWS ]
      |---2007-07-17  Premiera NoName [ NEWS ]
      |---2007-07-03  Mod Insurgency - Beta (dostępny download) [ NEWS ]
      |---2007-06-21  VALVE planuje duuuuuuży update STEAMA [ NEWS ]
      |---2007-06-15  Source Engine Update 14-06-2007 [ NEWS ]
      |---2007-06-15  Znamy już dokładną date premiery HL2:EP2 [ NEWS ]
      |---2007-06-13  Nowe Beta SDK [ NEWS ]
      |---2007-06-13  Source Engine Update 13-06-2007 [ NEWS ]
      |---2007-06-07  Nabór rozpoczęty [ NEWS ]
      |---2007-05-05  Half-Life 2: Episode Two Benchmark - Leak ? [ NEWS ]
      |---2007-05-05  Update Synergy 2.3 -> 2.4 Już jest [ NEWS ]
      |---2007-05-01  Revolt: The Decimation [ NEWS ]
      |---2007-04-21  EP2: New Shoot & Left4Dead Footage [ NEWS ]
      |---2007-04-19   Digital Paintball: Source- Juz jest! [ NEWS ]
      |---2007-04-14  Steam Update 11-04-2007 [ NEWS ]
      |---2007-03-27  Steam Update 27-03-2007 [ NEWS ]
      |---2007-03-14  Multiplayer Source Update - Wydany [ NEWS ]
      |---2007-03-06  Half-Life 1 Engine and Counter-Strike Update Released [ NEWS ]
      |---2007-02-21  DYSTOPIA v1 - Nadchodzi [ NEWS ]
      |---2007-02-14  Incoming = Orion ? [ NEWS ]
      |---2007-02-10  Episode Two kolejne opóźnienie [ NEWS ]
      |---2007-01-22  Małe zmiany na stronie [ NEWS ]
      |---2007-01-14  Polski MOD NoName [ NEWS ]
      |---2007-01-09  Update Steam'a [ NEWS ]
      |---2007-01-05  Half-Life Deathmatch: Source - Polski update :) [ NEWS ]
      |---2006-12-23  Życzenia świąteczne :) [ NEWS ]
      |---2006-12-12  Counter-Strike: Source Update 11-12-2006 [ NEWS ]
      |---2006-11-28  Jest - Data wydania Gary's Mod'a 10 - dość zaskakująca ... [ NEWS ]
      |---2006-11-09  Source SDK Update 8-11-2006 [ NEWS ]
      |---2006-10-08  Nowy dział - Mody [ NEWS ]
      |---2006-09-27  Iron Grip BETA Released [ NEWS ]
      |---2006-09-24  Counter-Strike Source - DYNAMIC WEAPON PRICING [ NEWS ]
      |---2006-09-23  Eternal Silence Beta 1 [ NEWS ]
      |---2006-09-23  ExitE - Alpha 1 [ NEWS ]
      |---2006-09-07  Nowości w Steamie [ NEWS ]
      |---2006-09-06  SMC Mapping Competition Edycja 3 - Wyniki [ NEWS ]
      |---2006-09-01  SMC Mapping Competition 3 - Koniec [ NEWS ]
      |---2006-08-31  PopCap Games na Steamie [ NEWS ]
      |---2006-08-30  Konkursik dobiega końca.... [ NEWS ]
      |---2006-08-27  Coastline to Atmosphere [ NEWS ]
      |---2006-08-22  SDK Project [ NEWS ]
      |---2006-08-18  Garry's Mod 10 - Postępy ... [ NEWS ]
      |---2006-08-06  Xen Forces: Breath of Xen Released [ NEWS ]
      |---2006-08-05  Source SDK Update [ NEWS ]
      |---2006-07-31  SMC Mapping Competition 3 - START! [ NEWS ]
      |---2006-07-25  Konkursik nowy.... [ NEWS ]
      |---2006-07-22  Wysyp trailerów [ NEWS ]
      |---2006-06-26  Jeż @ D.I.P.R.I.P., czyli ostra akcja :) [ NEWS ]
      |---2006-06-24  GMod 10 - Filmy i screen'y [ NEWS ]
      |---2006-06-04  Troy: Divine Playground [ NEWS ]
      |---2006-06-03  Update 31/05/2005 [ NEWS ]
      |---2006-06-03  Source Engine Update 30/05/2006 [ NEWS ]
      |---2006-06-02  HL2: Episode 1 jest, polonizacja w drodze... [ NEWS ]
      |---2006-06-02  Przerwa... [ NEWS ]
      |---2006-05-27  HL2 Absence Mod [ NEWS ]
      |---2006-05-27  Update 26/05/2006 [ NEWS ]
      |---2006-05-26  Episode 1 - Launch Teaser II [ NEWS ]
      |---2006-05-25  Source engine update 24/5/2006 [ NEWS ]
      |---2006-05-23  Source: beta update 22/5/2006 [ NEWS ]
      |---2006-05-12  Source: beta [ NEWS ]
      |---2006-05-11  DIPRIP trailer.... [ NEWS ]
      |---2006-05-09  Steambans [ NEWS ]
      |---2006-05-07  Shadowgrounds [ NEWS ]
      |---2006-05-07  Update Steama 05/05/06 [ NEWS ]
      |---2006-04-18  Plan of Attack - kod źródłowy wydany [ NEWS ]
      |---2006-04-18  HL2 Random Map Creator [ NEWS ]
      |---2006-04-14  Garrys Mod będzie płatny [ NEWS ]
      |---2006-04-12  D.I.P.R.I.P. media update... [ NEWS ]
      |---2006-04-11  Polska produkcja na Steamie [ NEWS ]
      |---2006-04-07  HL2: Episode One Trailer [ NEWS ]
      |---2006-04-06  Sin Episode 1: Emergence dostępny do preloadowania [ NEWS ]
      |---2006-03-27  Darmowy Parallax Occlusion Mapping do ścignięcia [ NEWS ]
      |---2006-03-26  Data premiery Half-Life2: Episode One [ NEWS ]
      |---2006-03-22  Update servera dedykowanego i silnika Source [ NEWS ]
      |---2006-03-17  Kreedz Climbing [ NEWS ]
      |---2006-03-16  MINERVA Metastasis 2 [ NEWS ]
      |---2006-03-16  Nie działający Garrys MOD [ NEWS ]
      |---2006-03-15  Half-Life 2 = HL2 Episode 1? [ NEWS ]
      |---2006-03-04  Steam Friends Beta Update 03/03/06 [ NEWS ]
      |---2006-03-04  Empires Mod Beta = EDIT = [ NEWS ]
      |---2006-03-03  Steam Friends Beta Update 02/03/06 [ NEWS ]
      |---2006-03-02  C-S:S Update avilable at Steam [ NEWS ]
      |---2006-02-26  Więcej informacji o Aftermatch aka Episode 1 [ NEWS ]
      |---2006-02-22  Wivenhoe: The Fall of Ravenholm [ NEWS ]
      |---2006-02-19  Crafty 1.0 Alpha 1 [ NEWS ]
      |---2006-02-18  Mistake of Pythagoras wydane [ NEWS ]
      |---2006-02-15  Red Orchestra: Ostfront 41-45 - Preload [ NEWS ]
      |---2006-02-15  VIP Mod Wydany [ NEWS ]
      |---2006-02-15  No More Room in Hell [ NEWS ]
      |---2006-02-11  Half-Life 2: Episode One [ NEWS ]
      |---2006-02-10  VIP Mod już niedługo [ NEWS ]
      |---2006-02-10  Dwie aktualizacje dla Friends [ NEWS ]
      |---2006-02-09  SiN Episodes: Emergence Trailer [ NEWS ]
      |---2006-02-08  Darmowy DOD:S Na weekend [ NEWS ]
      |---2006-02-07  Causality Effect część 1 [ NEWS ]
      |---2006-02-06  City 14 Chapter 2 Wydany [ NEWS ]
      |---2006-02-04  Cotygodniowy Steamowy News -Modele do CS:S [ NEWS ]
      |---2006-02-01  Nowa domena SMC [ NEWS ]
      |---2006-02-01  Steam Friends - Beta [ NEWS ]
      |---2006-01-27  Ravenholm Wydany! [ NEWS ]
      |---2006-01-26  Move in! Wydany! [ NEWS ]
      |---2006-01-26  Oferta steam rozszerzona... [ NEWS ]
      |---2006-01-26  Steam - Update News [ NEWS ]
      |---2006-01-23  Insects Infestation - Playtest Media! [ NEWS ]
      |---2006-01-22  Iron Grip: The Oppression [ NEWS ]
      |---2006-01-21  Valve vs. Komercjalizacja ? [ NEWS ]
      |---2006-01-19  Counter-Strike: Source Update - CS_MILITIA [ NEWS ]
      |---2006-01-17  Beta SDK Update [ NEWS ]
      |---2006-01-15  The Island & Hostile Intent 1.5 Wydane [ NEWS ]
      |---2006-01-14  Mały konkursik :) [ NEWS ]
      |---2006-01-14  Cotygodniowy Steamowy News - CS_MILITIA [ NEWS ]
      |---2006-01-12  Goldeneye: Source Alpha 1.1 wydany [ NEWS ]
      |---2006-01-10  2 Nowe gry na Steam'e - 7 Lutego [ NEWS ]
      |---2006-01-10  Nowy serwis o CSS [ NEWS ]
      |---2006-01-09  HL2: Platinum i Aftermath 24 kwietnia *UPDATE* [ NEWS ]
      |---2006-01-08  Dystopia Update 4 wydany [ NEWS ]
      |---2006-01-06  D.I.P.R.I.P. Media Update [ NEWS ]
      |---2006-01-06  Dystopia Update 4 nadchodzi [ NEWS ]
      |---2005-12-25  GoldenEye Alpha [ NEWS ]
      |---2005-12-25  Wesołych świąt!! [ NEWS ]
      |---2005-12-23  64 Bitowy Source [ NEWS ]
      |---2005-12-19  Wywiad z twórcami polskiego moda D.I.P.R.I.P. [ NEWS ]
      |---2005-12-18  Uplink - Ufność to wada [ NEWS ]
      |---2005-12-17  Cotygodniowy Steamowy News [ NEWS ]
      |---2005-12-08  Combine Destiny & DayHard Mod - Wydane [ NEWS ]
      |---2005-12-08  SMC Mapping Competition 2 × Wyniki [ NEWS ]
      |---2005-12-04  SMC Mapping Competition 2 × ZAKOŃCZONE [ NEWS ]
      |---2005-12-03  Odnośnie konkursu [ NEWS ]
      |---2005-12-03  Krytyczny błąd naprawiony [ NEWS ]
      |---2005-12-02  HDR w CSS [ NEWS ]
      |---2005-12-02  Darwinia w przedsprzedaży.. [ NEWS ]
      |---2005-11-29  Przedłużamy o 2 dni... [ NEWS ]
      |---2005-11-25  × SMC Mapping Competition 2 × ZACZYNAMY!! [ NEWS ]
      |---2005-11-23  × SMC Mapping - edycja 2 × [ NEWS ]
      |---2005-11-22  Beta nowego SDK już jest [ NEWS ]
      |---2005-11-22  Darmowe programowanie [ NEWS ]
      |---2005-11-16  Nowa gra dostępna przez steam [ NEWS ]
      |---2005-11-08  Garry's Mod 9.0.3 [ NEWS ]
      |---2005-11-07  Garry's Mod 9.0.2 [ NEWS ]
      |---2005-10-31  Garry's Mod 9.0.1 [ NEWS ]
      |---2005-10-28  Garry's Mod 9.0 już dzisiaj ?? [ NEWS ]
      |---2005-10-28  HL2: Lost Coast już dostępny!!! [ NEWS ]
      |---2005-10-22  Lost Coast i nowy Garry's Mod już niedługo [ NEWS ]
      |---2005-10-07  Jest nowy wygląd steama... [ NEWS ]
      |---2005-09-30  Wyniki konkursu SMC-Mapping Edycja 1 [ NEWS ]
      |---2005-09-28  Konkurs SMC-Mapping Edycja 1 zakończony... [ NEWS ]
      |---2005-09-27  Jest DOD:S [ NEWS ]
      |---2005-09-25  START Konkursu SMC-Mapping Edycja 1 [ NEWS ]
      |---2005-09-13  Nietypowy mod-Rag doll Kung fu [ NEWS ]
      |---2005-09-09  Day of Defeat: Source [ NEWS ]
      |---2005-09-09  Half Life 2: Game of the Year Edition [ NEWS ]
      |---2005-08-30  Garry's Mod 8.4 już wkrótce [ NEWS ]
      |---2005-08-25  Blue Shift na Steamie [ NEWS ]
      |---2005-08-24  Moddowanie tylko dla pełnoletnich... [ NEWS ]
      |---2005-08-21  Ułatwienia dla twórców tutoriali [ NEWS ]
      |---2005-08-07  Zmiany... [ NEWS ]
      |---2005-08-02  Redaktorzy poszukiwani od zaraz ;) [ NEWS ]
      |---2005-07-29  Otwarcie strony Source Modification Centre [ NEWS ]

|=WYWIADY=|
      |---2010-05-11  Wywiad z Liderem zespołu tworzącego Ancient Rome [ WYWIAD ]
      |---2006-05-13  Wywiad z twórcami moda Half Life 2: Doom [ WYWIAD ]
      |---2006-01-06  Wywiad z twórcami Polskiego moda D.I.P.R.I.P. [ WYWIAD ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.100 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20