Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NEWS  
Wielka aktualizacja TF2 jest już dostępna
[ 2008-05-02 18:22:58  Dodał:  @ndrzej    Komentarzy: 2 ]  ( U | E )
Lista Zmian:

Emot Ulepszono wydajność na wielo-rdzeniowych maszynach.
Emot Dodano opcję zmiany FOV do Opcje | Wideo | Zaawansowane do wszystkich gier (zostało przeniesione z opcji Multiplayer z TF2).
Emot Poprawiono problemy z inicjalizacją dźwięku przestrzennego na nowych trybach głośników w Windows Vista.

Team Fortress 2

Emot Dodano nową mapę Goldrush.
Emot Dodano 'Character Info' oraz 'Loadout' do głównego menu.
Emot Dodano 39 nowych osiągnięć dla Medyka.
Emot Dodano unikalne bronie dla Medyka:
     - The Blutsaugher, The Kritzkrieg oraz The Ubersaw
Emot Dodano nowe animacje ataku broni białej dla większości broni.
Emot Dodano nowe odzywki dla Heaviego oraz Demomana.
Emot Dodano tryb 'Stopwatch' w trybie 'Tournament'.
    - Jest automatycznie używany na mapach typu Atak/Obrona.
Emot Efekt teleportacji nie jest już widoczny na przebranym lub niewidzialnym Szpiegu.
Emot Szpieg przebrany za kogoś ze swojej drużyny może teraz przejmować punkt.
Emot Zwiększono siłę z jaką eksplozje i naboje oddziałują na samoprzylepne miny Demomana.
Emot ID celu jest teraz w kolorze czerwonym lub niebieskim aby dopasować do celu obserwatora.
Emot Tryb 'Tournament' nie kończy już meczu wcześniej jeśli czas do końca się kończy a nowa runda się rozpoczęła.
Emot Naprawiono exploit grze gracze mogli włączyć tryb testu wydajności na serwerze.
Emot Naprawiono exploit z tonięciem pozwalający graczom na regeneracje życia.
Emot Naprawiono exploit umożliwiający graczom ciągłe strzelanie po zmianie broni.
Emot Naprawiono błąd miotacza ognia gdzie gracz strzelający w ścianę nie mógł być podpalony od przodu.
Emot Naprawiono niepokazywanie się efektu nieśmiertelności gdy gracz wcześniej płonął.
Emot Naprawiono wartość zwrotu "times used" aby pokazywał wartości ponad 32.
Emot Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy zmienia się mapa podczas przejmowania punktu.
Emot Mniejsze usprawnienie aby uniemożliwić graczom używającym sv_cheats zdobycie osiągnięć.
Emot Dla twórców map:
     - Twórcy map mogą teraz umieścić bezpośrednio tf_gamerules entity w ich mapach. Naprawiono edytor Hammer aby nie twierdził że to jest zepsute.
     - Twórcy map mogą teraz umieszczać budowle Inżyniera bezpośrednio na mapie, z opcją uczynienia ich niezniszczalnymi.
     - Dodano wejścia "AddRedTeamScore" oraz "AddBlueTeamScore" do tf_gamerules
    - Dodano wejście "SetRequiredObserverTarget" do tf_gamerules. Wymusza specyficzny widok na obserwatorach.
Emot Granary
     - Dodano czas instalacji oraz wrota na środku (tak jak na Wellu).
     - Naprawiono błąd nakładki na jednych z wrót niebieskich.
     - Mniejsze poprawki w oświetleniu na respawnie czerwonych i niebieskich.
Emot 2Fort
     - Dodano średnią paczkę z amunicją i apteczkę w piwnicach.
     - Dodano małą paczkę z amunicją i apteczkę na szczycie spirali.
     - Naprawiono exploit poza niebieskim balkonem snajperów.
     - Naprawiono nakładkę numer "2" na wprost od bazy czerwonych która nie była doczepiona.

Źródło: http://www.teamfortress.pl/
Komentarze ( 2 ) / Dodaj komentarz
 
KOMENTARZE  
[ 2008-05-06 22:20:34  Dodał:  Dabu  ]
 
Z tymi nowymi broniami za osiągnięcia to się wygłupili...
 
[ 2008-05-07 15:31:24  Dodał:  Mopper  ]
 
niby czemu? switna sprawa. bledy byly 2 : powinni dac jakiejs ofensywnej klasie najpierw zeby burdelu nie bylo. Komenda konsoli achievement_unlock_all - zal.pl
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.167 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-35-173-234-140.compute-1.amazonaws.com35.173.234.140