Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NEWS  
Alien Swarm
[ 2010-07-20 12:59:39  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 4 ]  ( U | E )
Source Modification Centre


Alien Swarm


Alien Swarm jest grą wydaną przez grupę utalentowanych projektantów z Valve.

Gra jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich graczy, za pośrednictwem platformy Steam. Gra odsyła nas do "fantastycznego polowania na robaki" (tudzież Obcych). Gra oferuje nam unikalną mieszankę kooperacji i taktyk wymyślonych/zaplanowanych przez graczy. Wraz z przyjaciółmi, tworzymy oddział czterech różnych klas IAF Marine. Zaplanuj atak używając arsenału broni, który każdorazowo można powiększać poprzez zdobywanie/odblokowywanie nowych broni jak i ekwipunku, z liczną jej konfiguracją i możliwych sposobności jej użycia dla danej klasy przeciwko cudzoziemcom. Znajdź drogę przez kolonie off-world (Zewnętrznego świata?), walcząc z inwazją obcych w specyficznym środowisku, począwszy od lodowatej powierzchni planety, a kończąc na zalanych lawą podziemnych placówkach górniczych.

Silnik pozwala nam na grę w trzecioosobowej kamerze, wraz z dynamicznymi cieniami oraz szeroki wybór dodatków do gry na silniku Source.

Bohaterowie


Istnieją 4 różne grywalne IAF (Interstellar Armed Forces) klasy Marine do wyboru w grze. Każda klasa ma swój zestaw ekwipunku, słabe i dobre strony. Każda postać ma swój własny, niepowtarzalny wygląd jak i własną historię.

Klasa medyczna:
    Emot Kapral Eva 'Faith' Jensen
    Emot Szeregowy Leon Bastille AKA "The French Man"

Klasa inżynierii:
    Emot Szeregowy David 'Crash' Murphy

Officerowie:
    Emot Sierżant Joseph 'Sarge' Conrad
    Emot Kapral Karl Jaeger

Od broni ciężkiej/specjalnej:
    Emot Szeregowy Thomas Wolfe

Informacje Ogólne


    Emot Gra jest za darmo, wydana przez VALVE.
    Emot Jest to taktyczna, czteroosobowa gra współpracy z perspektywą top-down (Widok z góry na doł).
    Emot Jest udostępniony kod gry, jak i narzędzia modyfikacji dla społeczności Steam.
    Emot 4 unikatowe klasy.
    Emot Ponad 40 broni i ekwipunku z wieloma możliwościami jej konfiguracji.
    Emot 8 unikalnych bohaterów
    Emot Zawiera łatwy, średni, trudny i szalony poziom trudności.
    Emot Zawiera tylko tryb kampanii oraz praktykę w trybie offline.
    Emot Gra używa stylu z gry L4D 2 (Left 4 Dead 2).
    Emot Używa zmodyfikowanego silnika Source, od gier Portal 2 i L4D2.
    Emot Obsługuje serwery dedykowane i sieci lokalnej.
    Emot Nie obsługuje systemów Mac.

Mapy


Gra zawiera siedem oficjalnych map do gry. Valve będzie na bierząco aktualizować grę, jak i dodawać nowe funkcje, bronie oraz inne dodatki.

    Emot Cargo Elevator
    Emot Rydberg Reactor
    Emot Deima Surface Bridge
    Emot Sewer Junction
    Emot Timor Station

        Emot Activate Cable Railway
        Emot Detonate Warhead
        Emot Escape
    Emot SynTek Residential
    Emot Landing Bay

***

Przydatne linki:
Steam Store Page

Wikipedia Page

AS Community Forums
Komentarze ( 4 ) / Dodaj komentarz
 
KOMENTARZE  
[ 2010-07-20 13:00:20  Dodał:  MoonBlaze  ]
 
huh, jak znajdziecie jakieś błędy (bo mogłem pominąć) napiszcie mi to poprawię Emot.
 
[ 2010-07-20 13:04:03  Dodał:  MoonBlaze  ]
 
PS: Nie wypisałem jeszcze wszystkich osób do klas Emot.
 
[ 2010-07-26 14:51:59  Dodał:  TeWu  ]
 
Powinni się zająć EP3 a nie bawić się w jakieś poboczne produkcje Emot
 
[ 2010-07-27 21:06:04  Dodał:  MoonBlaze  ]
 
Tyle, że dwóch deweloperów, mało ma do całej gry EP3 ^^.
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.053 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-204-173-36.compute-1.amazonaws.com34.204.173.36