Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
D.I.P.R.I.P. w PC Gamer UK
[ 2007-12-11 15:00:32  Dodał:  raven22    Komentarzy: 2 ]
    O naszy rodzimym modzie napisał w swoim świątecznym wydaniu brytyjski magazyn PC Gamer. Zapraszam więc do przeczytania elektronicznej wersji atykułu: Link

Dodam też iż możemy nacieszyć nasze oczy nowym media update. Konkretnie zobaczyć możemy 6 screenshotów z samej gry, do ich obejrzenia zapraszma na stronę internetowej moda.

Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre


Źródło: http://www.diprip.com

 
D.I.P.R.I.P. - Chaos 126p
[ 2007-11-29 12:02:21  Dodał:  raven22    Komentarzy: 2 ]
    Światło dzienne ujrzały 2 modele pojazdów. Pierwszy z nich, zarazem praktycznie gotowy to Chaos 126p mający odzwierciedlać klasycznego Fiata. Muszę przyznać, iż prezentuje się bardzo ładnie. Drugi z to "Bloody Mermaid, któremu do do umieszczenia w grze jeszcze troszkę brakuje, więc możemy obejrzeć tylko render.

Witam, własnie zamieścilismy na stronie update z dwoma nowymi pojazdami. Pierwszy z nich to stary dobry "maluszek" przerobiony na wersjębojową o nazwie Chaos 126p. Ten model można juz zobaczyć na screenshotach z gry. Stworzyliśmy do niego trzy skiny i w tym momencie prowadzimy dyskusję, który z nich najbardziej pasuje. Na naszym forum umieściliśmy ankietę, w której można wyrazić swoje zdanie na ten temat: link Drugi pojazd "Bloody Mermaid" jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, tak wiec prezentujemy tylko model hi-poly.

Paweł Lekki

Zapraszam więc do obejrzenia screenów oraz głosowania w ankiecie na skin.

Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre

Źródło: http://www.diprip.com

 
SourceSDK Update 08/11/07
[ 2007-11-09 14:02:51  Dodał:  falco    Komentarzy: 10 ]
Emot Napirawiono problem z buildcubemaps dla map TF2, Portal i EP2
Emot Dodano brakujące modele i tekstury
Emot Naprawiono błąd ładowania 'FileSystemOpenDialog.dll'
Emot Gry pod orange box są dostępne w konfiguracji tylko jak SDK jest pod Orange Box, w przeciwnym wypadku dostęp jest do wcześniejszych gier
Emot Tymczasowo wyłączono symulację oświetlenia w Hammerze

Jak widać nie było powodu do wrzasków i bluzgania, wystarczyło poczekać kilka dni
 
Mike zadowala!
[ 2007-11-07 16:05:50  Dodał:  falco    Komentarzy: 5 ]
Hi All-

I wanted to let you all know that I have finished testing the SDK update
and it will go live tomorrow morning. Thanks very much for your patience
while I spent extra time testing it out.

As I've said before the main purpose of this release is to get the
updated content creation tools in the hands of the community. The next
major release will include the client and server DLL code for Episode 2
although there may be a couple of minor releases before to address any
problems.

Here are the interesting things to know about the release tomorrow:

1. The new SDK contains tools for creating content compatible with both
the Ep1 and Orange Box versions of the Source Engine.
2. By default the SDK launcher will launch the Orange Box versions of
Hammer, Face Poser, and Model Viewer.
3. Adding '-engine ep1' to the launch options for the Source SDK tool
will set the launcher to run the Ep1 versions of Hammer Face Poser, and
Model Viewer
4. There is a new directory structure underneath
'%SteamInstallPath%\steamapps\\sourcesdk'
   a. sourcesdk\bin - contains the binaries needed to run the SDK
Launcher
   b. sourcesdk\bin\ep1\bin - contains the Ep1 tools and the
GameConfig.txt that is run when the Source SDK is in "Ep1" mode
   c. sourcesdk\bin\orangebox\bin - contains the Orange Box tools and
the GameConfig.txt that is run when the Source SDK is in "Orange Box"
mode
5. There is a .vmf file for one of the shipping Portal maps in the
'sourcesdk_content' directory - testchmb_a_05.vmf. I will add an example
map for Team Fortress 2 in a subsequent release.
6. When running the Orange Box versions of the 'studiomdl' and 'vtex'
you should include '-nop4' on the command line to bypass our Perforce
integration with these tools. I will eliminate this need in a subsequent
release.

We're launching the new SDK in the morning so that I can be available to
make fixes as soon as you get your hands on the SDK. Once it goes live
please feel free to e-mail me directly if you see any problems. We
aren't able to release this version of the SDK as a beta so I will try
to act as quickly as possible to fix problems and put out an update.

-Mike Durand
Valve


Tłumaczenie ogólne: jutro rano będzie nowe SourceSDK

Należy wspomnieć też że wiadomość nadeszła wczoraj o godzinie 20 ich czasu

Oprócz tego Mike mówi także o tym że narzędzie do obsługi nowego systemu cząsteczek przyjdzie później
 
Mike się przeliczył
[ 2007-11-04 14:40:51  Dodał:  falco    Komentarzy: 10 ]
Oto najświeższa informacja o aktualizacji Source SDK podana przez człowieka bezpośrednie za nią odpowiedzialnego:

The complication that arose is that I need to include two copies of all of the tools in this release since it needs to support both the Ep1 and Orange Box versions of the engine. And making a beta of this SDK is not an option since we had to make some changes to the SDK Steam depot structure to support having two copies of the tools. So I'm spending a lot of time tweaking the directory structure to get both versions to run and I've had to tweak the tools themselves to coexist properly. Also, since we can't do a beta I am spending more time testing than I anticipated.

So bottom line is I'd rather have you guys moderately mad at me for being late than REALLY mad at me for breaking the existing SDK functionality. I have been working on the SDK release but it is simply taking longer than I had planned.

When the new SDK is ready you guys will be the first to know.

-Mike


Mike Durand mówi że przeliczył się z podawaniem daty wydania aktualizacji przez to że musi dołączyć po dwie kopie wszystkich narzędzi, żeby było zarówno pod EP1 jak i EP2. Najważniejszą nowiną jest to że Valve po prostu chce żeby wszystko działało jak najlepiej i nie robić wersji beta żeby nie zaszkodzić już działającej wersji co jest bardzo rozsądnym posunięciem które pochwalamy.
 
D.I.P.R.I.P. Gameplay Trailer
[ 2007-10-22 21:28:31  Dodał:  raven22    Komentarzy: 4 ]
    Światło dzienne ujrzał właśnie oczekiwany od dawna trailer moda D.I.P.R.I.P.  Wreszcie możemy zobaczyć wszystko w ruchu Emot A konkretnie 3 mapy (w tym polskie osiedle i polska wieś), 2 samochody i oczywiście mnóstwo akcji Emot


Emot Trailer na gametrailers.com
Emot Wersja HD na filefront.com
 
SDK Update
[ 2007-10-16 14:45:03  Dodał:  falco    Komentarzy: 6 ]
Na liście dyskusyjnej HLCoders Mike Durand podał kilka informacji na temat zbliżającej się aktualizacji związanej z nową wersją silnika Source.

Jak napisał Mike Durand:
I'm shooting for an update that includes the updated tools this week or early next. After that I will work on an update that includes the new game DLL code and I am hoping that it will be available in beta by the end of the month.

I'll let you guys know if I run into any problems that invalidate these timeframes.


Trochę później:
CS:S (along with DoD:S and HL2MP) are going to be migrated to the new
engine over the next couple of months. Until then you should *not* merge
in the new SDK code as it will not work with the old engine. Once we
convert the three MP games you *will* want to create a new version of
the mod using the updated SDK source code.


Wynika z tego że narzędzia zostaną zaktualizowane do końca tego lub początku następnego tygodnia. Następnie zajmą się przenoszeniem CS:S DoD:S i HL2MP na nowy silnik a dopiero potem dadzą nam nowy kod, co stanie się w bliżej nieokreślonej przyszłości, choć Mike wspomina o becie na koniec tego miesiąca (raptem 2 tygodnie).

Czekamy z niecierpliwością, NoName trzeba zaktualizować.
 
D.I.P.R.I.P. media update
[ 2007-10-06 14:26:45  Dodał:  raven22    Komentarzy: 4 ]
    Bardzo dobrze zapowiadający się polski mod D.I.P.R.I.P. doczekał się nowego media update Emot. Team opublikował kilka screenów z nowej lokacji (Refinery arena) a także efekty prac nad nowym efektem wybuchu. Poza tym rodzimy mod został uznany Modem Tygodni przeza serwis egames.de. Artykuł wraz z wywiadem można przeczytać (po niemiecku) tutaj. A jeśli ktoś jakimś cudem nie zna tej produkcji zapraszam do przeczytania przeprowadzonej przez nasz serwis ponad rok temu rozmowy z twórcami modyfikacji - klik.

Source Modification Centre   Source Modification Centre   Source Modification Centre Source Modification Centre   Source Modification Centre   Source Modification Centre



Źródło: http://www.diprip.com

 
Minerva część 3 w poniedziałek
[ 2007-09-30 14:34:52  Dodał:  falco    Komentarzy: 10 ]
Trzecia część jednej z najlepszych modyfikacji do Half-Life 2 typu Single Player czyli Minerva: Metastasis nadchodzi.
Wraz z trzema nowymi mapami dostaniemy także wszystkie poprzednie z dodanym HDR.
Czekamy z niecierpliwością...
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.064 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20