Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Digital Paintball: Source- Juz jest!
[ 2007-04-19 13:44:35  Dodał:  SubDivide    Komentarzy: 1 ]
Tak, tak! DP:S już jest Emot Pamiętacie te czasy kiedy strzelaliście sobie paintballami w half-life ? Teraz możecie robić dokładnie to samo, lecz w wersji source Emot Narazie jest dostępna TYLKO wersja alpha, ale nie długo pewnie wyjdzie full Emot

Teraz dawka screenów Emot

Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre


Mirrory:

MODDB

BYOP

The Shocker

Local (www.digitalpaintball.net)

Źródło: www.digitalpaintball.net

 
Steam Update 11-04-2007
[ 2007-04-14 10:33:56  Dodał:  falco    Komentarzy: 1 ]
Steam Client:

Emot Naprawiono wysypywanie się przy włączaniu gry
Emot Naprawiono rzadki błąd wyszukiwarki serwerów przy nieodpowiadających serwerach
Emot Naprawiono przypadek w którym niektóre gry ściągały więcej niż trzeba

Źródło: http://steampowered.com

 
Steam Update 27-03-2007
[ 2007-03-27 21:16:13  Dodał:  falco    Komentarzy: 2 ]
Steam Client:

Emot Dodano linki odinstalowywania do Windowsowego "Dodaj/Usuń Programy" dla gier Steamowych
Emot Naprawiono niepokazywanie moda "The Ship" na liście gier
Emot naprawiono podwójne pokazywanie gier w filtrze wyszukiwarki serwerów
Emot Naprawiono zawieszanie przy odinstalowywaniu madiów i narzędzi z karty Właściwości
Emot Naprawiono kreator kopii bezpieczeństwa dla bardzo dużych plików
Emot Znacznie zmiejszono zużycie pamięci przy reinstalacji z kopii bezpieczeństwa
Emot Zwiększono szybkość tworzenia kopi zapasowej na wielu dyskach
Emot Zmiejszono prawdopodobieństwo wyskoczenia błędu "the registry is in use by another process" (rejestr jest używany przez inny proces)

Źródło: http://steampowered.com

 
Multiplayer Source Update - Wydany
[ 2007-03-14 21:40:36  Dodał:  SubDivide    Komentarzy: 7 ]
Nowa nakładka wszystkich gier mutliplayer source jest już dostępna, zostanie pobrana automatycznie po restarcie klienta Steam

Uaktualnienie zawiera następujące zmiany takie jak:

Silnik Source

Emot Ulepszony kodek mikrofonu
Emot Dodano nowe okno z filtrem tekstu, historią rozmów oraz zmieniono czcionkę.

Źródło: http://steampowered.com

 
Half-Life 1 Engine and Counter-Strike Update Released
[ 2007-03-06 09:03:39  Dodał:  markjaw    Komentarzy: 3 ]
Dzisiaj wprowadzono małe poprawki do Half-Life 1 Engine

Emot Maksymalna rozdzielczość wynosi teraz 2560x1600
Emot Poprawione wyświetlanie nazw graczy
 
DYSTOPIA v1 - Nadchodzi
[ 2007-02-21 13:54:05  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 0 ]
Na oficjalnej stronie moda Dystopia pojawiło się obwieszczenie, które zawiera datę premiery pełnej wersji tego moda (do tej pory dostępna była wersja, którą autorzy nazwali "demo"). Pełna wersja w stosunku do dema będzie zawierać:

Emot 4 nowe mapy do trybu "assault" znanego z dema
Emot 4 mapy do nowego trybu nazwanego "Phistball"
Emot 3 nowe bronie
Emot 4 nowe implanty (wired reflexes, IFF info, cold suit, advanced cyberdeck)
Emot Całkiem nowy radar (zoomable overview map)
Emot Nowe efekty graficzne dla stealth, termowizji i granatu EMP
Emot HDR
Emot poprawione mapy, modele i HUD
Emot Więcej...


Z okazji zbliżającej się daty premiery, jeden z "fanatycznych pomocników" teamu dytopia zakleił 28MB filmik pokazujący możliwości FULL wersji tego świetnego moda. (DOWNLOAD)

No i oczywiście nie mogę zapomnieć o podaniu daty premiery, o którą się tu przeciesz rozchodzi Emot w Polsce będzie to:
24.02.07 Sobota 12:00


Edit: Dystopia v1 jest już dostępny do ściągania (516 MB)

Source Modification Centre
 
Incoming = Orion ?
[ 2007-02-14 16:38:03  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 3 ]
Source Modification Centre


Na stronie domowej, znanego i przez wszystkich oczekiwanego moda Incoming Source pojawił się news:

incoming-source.net
ORION is a brand new game being built around VALVe’s Source engine. It originally surfaced over seven years ago, originally being developed under the IP name of "Incoming". Development originally started on the Half-Life 1 engine and later continued development on the much improved and enhanced Source SDK.


Z którego wynika, że "Incoming" było nazwą tymczasową (IP - in production?) a teraz mod zmienia nazwę na "Orion". Poza tym co bardziej niepokojące można się domyślać, że mod przestaje być modem i tak jak garry's mod ulega komercjalizacji i staje się normalną grą. Nie jest to, co prawda nigdzie napisane biało na czarnym a więc nadal można mieć nadzieje, że tak też się nie stanie.
 
Episode Two kolejne opóźnienie
[ 2007-02-10 12:05:59  Dodał:  @ndrzej    Komentarzy: 0 ]
    Stało się, data premiery Ep2 została znowu opóźniona, tym razem na jesień 2007 roku, a oto co Doug Lombardi myśli o tym: "Powinna być to jesień - akurat czas powrotu do szkoły." - do szkoły??
No cóż miejmy nadzieje, że to już jest ostateczna data premiery. Jak by ktoś chciał dowiedzieć się więcej na ten temat niech przeczyta ten artykuł Link
 
Małe zmiany na stronie
[ 2007-01-22 13:38:59  Dodał:  mefi    Komentarzy: 3 ]
    Od dziś każdy zalogowany użytkownik może dodać własnego newsa na stronę. Po akceptacji przez admina lub redaktora, która ma na celu korekcję błędów lub usunięcie postów pisanych dla zabawy, post zostanie umieszczony na stronie.
Mamy nadzieję, że dzięki temu strona się trochę ożywi.
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.081 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-35-175-200-4.compute-1.amazonaws.com35.175.200.4