Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Polski MOD NoName
[ 2007-01-14 17:47:50  Dodał:  mefi    Komentarzy: 8 ]
    Po dłuższej przerwie postanowiliśmy z Unit-6 i Falco, kontynuować prace nad modem. Doszliśmy też do wniosku, że w trzy osoby będziemy go robić 5 lat, więc potrzebujemy osób do pomocy. Potrzebni nam są wszyscy, począwszy od programistów, a kończąc na beta testerach. Aby zachęcić Was do współpracy zamieszczamy kilka filmików z gry.

    Mod jest osadzony w realiach CS, czyli żadne roboty, lasery itp. Ma być połączeniem Hitmana, Solider Of Fortune i Rainbow Six.  Tworząc go kładziemy szczególny nacisk na taktykę i realizm.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do współpracy.

Jeżeli masz jakieś pytania lub chcesz się przyłączyć to zapraszam tu Link

Czytaj dalej...

 
Update Steam'a
[ 2007-01-09 21:31:38  Dodał:  b4bol    Komentarzy: 10 ]
    Steam po świętach zaprezentował nam kilka nowości. Jedną z nich są nowe skiny: default, ice, sand, obsidian oraz coś dla fanów gry Dark Messiah - znajdzie się też skórka inspirowana tym właśnie tytułem Emot. Jeśli miałbym ocenić nowe skiny, oceniłbym na dobry-, są wyraźnie "skromniejsze", wreszcie okienko nie musi zajmować całego pulpitu Emot. Pozostałe update'y są mniej zauważane, jednak jeden jest dość istotny: poprawiono działanie gier na offline mode, gdy zakupiliśmy je poprzez PayPal. Reszta to już takie poprawki, jak poprawa mechanizu Auto-Update i inne...

Emot Added Guest Passes functionality - allows owners of certain Steam games to let their friends play games for free, for a limited time trial
Emot Changed Steam client auto-update mechanism to first acquire updates in the background and then ask user whether to restart & apply
Emot Added Favorites area and collapsable status categories to 'My Games' list
Emot Added 5 new colored skins (Default, Ice, Sand, Obsidian, and Grey), selectable in "Settings"
Emot Added 'next' button to Steam news window, allowing multiple messages to be viewed in a single session
Emot Fixed client attempting to update some games which user does not own; was occuring when user had played game during a Free Weekend
Emot Fixed games purchased via PayPal not working in offline mode


Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre


Źródło: http://steampowered.com

 
Half-Life Deathmatch: Source - Polski update :)
[ 2007-01-05 17:58:44  Dodał:  raven22    Komentarzy: 8 ]
    Wczoraj, 4 stycznia nastąpił mały update'cik, ale jakże przydatny nam - Polakom Emot Poprawione zostało ładowanie się gry w przypadku włączenia naszego ojczystego języka.

Half-Life Deathmatch: Source:
     Emot Fixed not loading when in Polish

Source Modification Centre
 
Życzenia świąteczne :)
[ 2006-12-23 00:12:03  Dodał:  raven22    Komentarzy: 4 ]
Source Modification Centre
Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu
idąc na spacer gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli śniegu napada.


Nastrojowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych zdarzeń w nadchodzącym Nowym Roku życzy redakcja SourceSdk.pl
 
Counter-Strike: Source Update 11-12-2006
[ 2006-12-12 18:53:49  Dodał:  falco    Komentarzy: 1 ]
Emot Zwiększono obrażenia zadawane przez pistolety ES57, Compact 228 i Dual Elites
Emot Zmiejszono dozwoloną ilość upuszczonych broni żeby zapobiec spamowaniu brońmi
Emot Zaktualizowano roślinność na cs_militia
 
Jest - Data wydania Gary's Mod'a 10 - dość zaskakująca ...
[ 2006-11-28 08:16:18  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 8 ]
Garry oraz Valve ogłosiło datę wydania długo oczekiwanego przez wszystkich Garry's Mod'a 10, nie trzymając dłużej w niepewności od razu napiszę, że jest to 29.11.06 (czyli jutro Emot).

Garry piszę też, między innymi o tym, że cała gra została jeszcze raz stworzona (od początku), wszystkie rzeczy zanim zostały ponownie zaimplementowane, zostały jeszcze raz przemyślane. Zostały oczywiście też dodane nowe rzeczy, takie jak między innymi kule grawitacyjne lub siłowniki hydrauliczne, które już każdy chyba widział na jednym z wielu filmików pojawiających się na blogu Garrego. Tak, więc ten G-Mod to będzie nowy, lepszy, fajniejszy G-Mod.
Jednak, co najważniejsze, Garry napisał, że naprawdę łatwo robi się w Steamie update'y jego moda - i zapowiada, że będzie regularnie dodawał nowe "zabawki" Emot i poprawiał ew. bugi.

Pozostaje tylko czekać do jutra ... Emot

 
Source SDK Update 8-11-2006
[ 2006-11-09 20:09:39  Dodał:  falco    Komentarzy: 1 ]
Nowe bajery:
Emot Source SDK działa pod Visual Studio 2005!!!
Emot Dodano tryb "spectator" do Half-Life 2: Deathmatch
Poprawki:
Emot Wysypki FacePosera przy dodawaniu pliku txt
Emot Poprawianie lagów w Half-Life 2: Deathmatch

U mnie 11.8 MB
Jak zawsze, resa i jazda...
 
Nowy dział - Mody
[ 2006-10-08 11:58:15  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 9 ]
Już od dłuższego czasu były plany by zrobić na naszej stronie, dział "Mody", jednakże z nie do końca jasnych przyczyn dział ten przez długi czas nawet nie zaczął powstawać. Parę razy chciałem osobiście stworzyć ten dział w myśl przysłowia, "Jeżeli chcesz by coś było zrobione dobrze zrób to sam", ale z dziwnych przyczyn strona mnie nie lubiła, i gdy wprowadzałem do jej kodu, choć najmniejszą i najmniej istotną zmianę zaraz się wszystko sypało. I wreszcie, tydzień temu (w piątek) udało mi się pierwszy raz zmodyfikować kod strony tak by się nie zepsuła, dalej poszło już jak po maśle z grudkami (bo czasami było ciężej Emot ). I tak po tygodniu wytężonej pracy stworzyłem dział "Mody".
Będzie on bazą modów do Half-Life'a 2, czyli będzie czymś, co na 200% komuś się przyda, a szczególnie w przyszłości, kiedy modów będzie naprawdę dużo, i trudno będzie z nich wybrać te najciekawsze. Kod tego działu pisałem tak by można go było rozbudowywać, i w przyszłości zamierzam wprowadzić parę ulepszeń najważniejsze z nich to:
Emot Poprawienie algorytmu obliczającego ocenę końcową, by ocena była bardziej sprawiedliwa.
Emot Każdy użytkownik może dodać własną ocenę moda. (Pomysł jeszcze dobrze nieprzemyślany... zobaczymy, co z tego wyewoluuje)
Emot Dodanie możliwości dodawania mirrorów
Emot Możliwość dodawania komentarzy

Jak bardzo kompletny i rozbudowany będzie ten dział zależy już tylko od was, bo gdyby tylko redakcja SMC miała tworzyć ten dział, to choćby nie wiem jak się starała to i tak nie był by kompletny. Tak, więc zapamiętaj, KAŻDY ZAREJESTROWANY UŻYTKOWNIK MOŻE DODAĆ MODA, więcej.... namawiam do tego by każdy zarejestrowany użytkownik dodał, chociaż jednego moda, najlepiej swojego ulubionego.

Czytaj dalej...

 
Iron Grip BETA Released
[ 2006-09-27 18:00:27  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 2 ]
No i jest ... nikt się chyba nie spodziewał.. a tu przygrzmocono nam informacją, że mod Iron Grip: The Oppression został wydany.
Za wiele o tym modzie nie było wiadomo, ze screenów można było się dowiedzieć, że jest to połączenie RTS'a z FPS'em. Wiadomo było, że będzie to bardzo rozbudowany mod total conversion, ale jak ma wyglądać sama rozgrywka, przynajmniej ja, nic nie wiedziałem, spodziewałem się odnośnie tego moda jakiś informacji, a dostałem BETE, i muszę dodać, że w sumie jestem z takiej kolei rzeczy bardzo zadowolony Emot

A wiec powiem trochę o rozgrywce, bo sam pomysł na nią jest bardzo ciekawy.
Drużyna Oppression ma w swoim składzie tylko jedną osobę, która gra w widoku RTS (może też przejść na FPP) szkoli żołnierzy i buduje czołgi i wysyła tą armie by przejęła flagi rozmieszczone na mapie, jeżeli wszystkie flagi zostaną zajęte, drużyna Oppression wygrywa. Po drugiej stronie konfliktu znajduję się drużyna Resistance, do której należy reszta graczy, wybierają sobie bohatera (różnią się oni od siebie posiadaną bronią) i rusza przeciw armii Oppression, jeżeli wszystkie flagi zostaną przez rebeliantów zajęte, lub zabity dowódca przeciwnej drużyny (jedyny gracz drużyny Oppression), drużyna Resistance zwycięża.
Tło fabularne jest proste, rebelianci doprowadzili do powstania, Oppression musi je zdławić i doprowadzić rebeliantów do porządku.

Source Modification Centre  Source Modification Centre

Czytaj dalej...

[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.097 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-239-160-113.compute-1.amazonaws.com34.239.160.113