Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Counter-Strike Source - DYNAMIC WEAPON PRICING
[ 2006-09-24 00:42:04  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 11 ]
Valve w swoim cotygodniowym steamowym newsie, który nam co tydzień wyskakuje i zaśmieca pulpit Emot poinformowało, że zamiast zmienić ceny sprzętu dostępnego w CSS, bo takie plany mieli, będą zmieniać te ceny, co tydzień bazując na tym co ludzie grający w CSS będą kupować...
Po zaaplikowaniu tego pomysłu do naszych kopii CSS'a na tej stronie będzie można oglądać, jakie są aktualne ceny broni, oraz jak kształtują się ceny na następny tydzień.
Source Modification Centre

Wydaje mi się, że to już lekkie przekombinowanie, ale kto wie... może ta koncepcja jest początkiem rewolucji.... teraz można kupić za prawdziwe pieniądze miecz do WoW'a, a za chwile wydarzenia mające miejsce w zatoce perskiej będą miał wpływ na kształtowanie się cen broni w grach Emot
 
Eternal Silence Beta 1
[ 2006-09-23 23:38:44  Dodał:  MapMan    Komentarzy: 1 ]
Rownież dzisiaj miała miejsce premiera świetnego moda o nazwie Eternal Silence. Jest to mod w którym wcielami się w żołnierza jednej z dwóch dostępnych armii. Naszym zadaniem jest przejęcie bazy przeciwnika. Brzmi prosto prawda? Jest jednak inaczej Emot Do dyspozycji mamy kilka klas i naprawde sporo broni. Do tego dochodzą (narazie) dwa statki kosmiczne którymi możemy eksplorować kosmos i walczyć z innymi. Lista dostępnych rzeczy w aktualnej wersji moda:

    Emot W pełni funkcjonalny system walki piechoty
    Emot Wszystkie nowe bronie z wyjątkiem paru
    Emot 2 w pełni funkcjonalne statki kosmiczne (UTF Fighter + UTF Interceptor)
    Emot 1 mapa ze scenariuszem(es_aethra_scenario)
    Emot Wszelkie prawa fizykii w kosmosie (swobodny lot itp)
    Emot Nowe dzwięki dla wszystkich bronii oraz dział kosmicznych
    Emot Nowe menu bindowania klawiszy(sterowanie na początku jest troche kłopotliwe)
    Emot Pomoce dla mapperów i tutoriale dla początkujących na wikipedii moda
    Emot Automatyczne działa na statkach kosmicznych(których nie kontroluje gracz)


Brzmi zachęcająco, prawda? Ja się świetnie bawiłem podczas gry mimo, że na początku sterowanie statkiem jest troche trudne. Jedyne co mi pozostaje to polecić wszystkim moda! Naprawde warto! Poniżej trzy screeny oraz link do strony moda:

Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre

Eternal-Silence.net
 
ExitE - Alpha 1
[ 2006-09-23 23:15:30  Dodał:  MapMan    Komentarzy: 2 ]
Dzis po południu miała miejsce premiera dość ciekawego moda ExitE. Jest to zwykły Half-Life 2 Death Match z dodatkiem Portal Guna który umożliwia tworzenie portali jak w grze od VALVe - Portal. Nie ma się co rospisywać. Mod waży prawie 20 Mb. Myślę że warto go pobrać, chociaż aby chwilę się pobawić portalami. Aby zobaczyć krótki filmik z gry kliknij TUTAJ. Miłej zabawy Emot
 
Nowości w Steamie
[ 2006-09-07 23:11:45  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 5 ]
Jakiś czas temu na MOD HQ, pojawił się news zawierający linki do 5 filmików z Half-Life2: Episode 2 zamieszonych w wersji LoRes na YouTube (1 2 3 4 5). Teraz 3 z tych filmów dostępne są w przez steam w wersji HiRes (1 2 3).
UPDATE: Pojawił się 4-ty filmik w wersji HiRes (4)

UPDATE 2: Pojawił się 5-ty film (5)


Source Modification Centre


Kolejną nowością...

Czytaj dalej...

 
SMC Mapping Competition Edycja 3 - Wyniki
[ 2006-09-06 18:56:58  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 10 ]
Jakiś czas temu na forum zaprezentowane zostały wyniki konkursu SMC Mapping Competition Edycja 3. Teraz, kiedy wszystko zostało jeszcze raz obliczone, zatwierdzone, i nie wpłynęły żadne zażalenia, konkurs oficjalnie można zakończyć. A tak wyglądają wyniki:

SMC Mapping Competition Edycja 3 - Oficjalne Wyniki


| 1 | cs_town                    | 1 1 1 1 2 2 2 2 2 1 2 1 2   | 20 / 13 = 1,5 
| 2 | cs_minioffice            | 2 2 1 1 3 1 1 1 3 1           | 16 / 10 = 1,6 
| 3 | cs_afterbattle           | 2 3 2 3 3 4 4 3 2 2 3        | 31 / 11 = 2,8 
| 4 | cs_desertstorm         | 3 2 5 3 4 1 3 4 3 3 5 4     | 40 / 12 = 3,3 
| 5 | cs_tajemniczaskala  | 4 3 4 3 4 5 5 5 5 4 4 4 5   | 55 / 13 = 4,2


Wszystkim biorącym udział gratulujemy, a w szczególności Pietrekder'owi, który zajął pierwsze miejsce i wygrał nagrodę główną - gre Half-Life2:Episode 2. Gratulujemy również Luck'owi oraz Hadas'owi, którzy zajęli odpowiednio miejsca drugie i trzecie i wygrali miejsce na naszym serwerze oraz aliasy www / mailowe* lub coś w tą deseń Emot .
Podium prosimy o kontakt Emot  *2.

Jeżeli, mimo chęci, nie miałeś czasu na zrobienie mapy lub nie wziąłeś udziału w konkursie z innego powodu, to zapraszamy do udziału w SMC Mapping Competition Edycja 4 ..... który odbędzie się za jakiś czas, tak więc miej uszy i oczy szeroko otwarte Emot


* - www.coś.sourcesdk.pl / coś@sourcesdk.pl
*2 - Raven GG# 1397459
 
SMC Mapping Competition 3 - Koniec
[ 2006-09-01 00:12:37  Dodał:  raven22    Komentarzy: 1 ]
Prace wpłynęły. Szkoda, że tylko 4, ale to zawsze coś Emot. W każdym razie oceniajcie mapki w standardowy sposób znany z poprzednich konkursów Emot w TYM wątku na forum.

UPDATE
Do konkursu została dopuszczona 5-ta mapka autorstwa Luck'a : cs_minioffice

PROSIMY WSZYSTKICH O ZAKTUALIZOWANIE SWOJEJ LISTY

i uwzględnienie w niej cs_minioffice.
 
PopCap Games na Steamie
[ 2006-08-31 13:14:01  Dodał:  raven22    Komentarzy: 3 ]
    Steam przeżył właśnie oblężenie gier, a właściwie gierek firmy PopCap Games. A czymże są owe gierki? Ano są to klasyczne zręcznościówki w stylu "znajdź 4 kulki o takim samym kolorze obok siebie", jest też Tetris i Arkanoid. Dodatkowo każdy może sobie zagrać w dema tych produkcji które zostały dodane do każdego konta. Jest ich dość sporo, ale czy ktoś będzie miał ochotę za to płacić? I to w dodatku niemało, bo $19.95 za grę lub $89.95 za pakiet. Ja napewno nie....

Source Modification Centre
 
Konkursik dobiega końca....
[ 2006-08-30 10:08:34  Dodał:  raven22    Komentarzy: 6 ]
I miesiąc minął... mam nadzieję, że ktoś coś zrobił Emot Przypomnę tylko, że pracę należy oddawać na forum w tym temacie.

Prace przyjmowane są do 31.08.2006 godz. 24:00:00:00 Emot
Czyli zostało jeszcze:

0min 0sec -KONIEC


(Odliczanie działa poprawnie pod operą Emot)
 
Coastline to Atmosphere
[ 2006-08-27 13:23:05  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 3 ]
Jakiś czas temu twórcy moda Coastline to Atmosphere postanowili go wydać. Ja piszę newsa, gdyż jak zwykle przez jakiś czas nie miałem czasu go włączyć, ale wczoraj stało się ... odpaliłem tego moda.
Pierwsze wrażenie to menu, jak wiadomo pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, a w przypadku tego moda jest Piękne. W tle menu widzimy wysepkę.. domek..  to, co najważniejsze, czyli ugwieżdzone niebo.
Fabuły można się domyślać po zobaczeniu menu, z tytułu domyślamy się, że będzie nas czekać podróż, która zaczyna się na wybrzeżu a kończy ... w kosmosie. Ugwieżdzone niebo tylko potwierdza te domysły.
Po naciśnięciu przycisku New Game (i przeczekaniu ekranu z Loadingiem Emot ) możemy obejrzeć cutscenke: kamera przesuwa się, pokazując lecącą mewę, a napisy tylko potwierdzają nasze domysły, które snuliśmy podziwiając menu - Odkryto, że dr. Breen ma swoją nową bazę na satelicie okrążającej ziemie, musimy się tam dostać.

Czytaj dalej...

[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.056 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20