Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
SDK Project
[ 2006-08-22 09:37:31  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Powstał ciekawy projekt mający na celu tworzenie modyfikacji do Half-Life 2 jedynie w Hammerze poprzez I/O system. Są już zadeklarowane dwie modyfikacje - Boxmageddon, klon Carmageddona i Marble Madness: Source, gra polegająca na toczeniu kulką (nie gravgunem, to gracz jest tą kulką) po krętym labiryncie. Projekt brzmi ciekawie, a z tego co wiem to te minimody na pewno powstaną szybciej niż pełnoprawne modyfikacje.

źródło: http://www.sdk-project.com/
 
Garry's Mod 10 - Postępy ...
[ 2006-08-18 12:48:38  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 5 ]
Na stronie Garry's Mod'a 10 pojawił się fajny filmik pokazujący możliwości nowego Garry's Mod'a. Szczególnie fajne są kamery, w których można ustawić tryb "patrz na". Dzięki temu będzie możliwe robienie fajnych filmików.

Garry w newsie napisał, że skończył już pisanie kodu, do zrobienia zostało jeszcze:
Emot Dodanie propów które można spawnować (make the default spawn items and make CS/DoD content addons)
Emot Wstawienie 'Mod'a' na steam'a jako grę

Tak, więc według mnie mod zostanie wydany na prawdę niedługo.
 
Xen Forces: Breath of Xen Released
[ 2006-08-06 14:49:31  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 3 ]
Xen Forces: Breath of Xen - jest to pierwsza część z zapowiadanej przez autora trylogii. Jak można wywnioskować z nazwy, mod ma związek z Xen.

Stopień zmodyfikowania nie jest duży, do nowości należy nowy HUD, oraz nowe mapy, sceny. Autor moda pochodzi z Rosji, tak, więc NPC gadają W tym właśnie języku. I właśnie tutaj najbardziej widać, że moda robiła jedna osoba - wszystkie NPC'e posługują się tym samym młodzieńczym głosem Emot Po pewnym czasie zaczyna to brzmieć trochę idiotycznie, ale to tylko sprawia, że rozrywka jest ciekawsza - usłyszysz coś, co brzmi jak "za domem" a za domem znajdziesz łom Emot

Co do map to nie są one wybitnie piękne, ale mimo to ich autorowi należą się gratulacje za to jak poradził sobie z trudnymi rzeczami, takimi jak stworzenie lasu, czy choćby .... Xen (tak tak ... wreszcie zobaczymy Xen na Source)
Najważniejsze jest jednak to, że mod całkiem nieźle wciąga, zacząłem grać i wcięło mnie na godzinę Emot Tak, więc co mogę zrobić jak po prostu .... polecić tego moda. POLECAM Emot

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre


Moda można ściągnąć z jego strony internetowej.
A dla tych, którzy sobie nie radzą z rosyjskim Emot bezpośrednio STĄD.
 
Source SDK Update
[ 2006-08-05 11:12:52  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 8 ]
No i wreszcie jest update Source SDK, na pewno się wszyscy cieszą, bo kto nie lubi nowości Emot

Oprócz przystosowania Source SDK (w tym Hammer'a) do pracy z nową wersją silnika Source, użytą w HL2:EP1, oraz do tworzenia map do samego Hl2:EP1, oraz poprawienia naprawdę wielu błędów, znalazło się też to co wszyscy lubią najbardziej czyli nowości.
Najciekawsze z nich to:

Emot Udoskonalenie przeglądarki modeli w Hammerze (mi podobała się bardziej stara wersja)

Emot Dodanie nowych przycisków:
Source Modification Centre - Pokaż siatkę modelu fizycznego modelu (;F)
Source Modification Centre - Cofnij / Do przodu

Emot Dodanie 'narzędzia' Source SDK Base (dostępnego w zakładce 'Tools') - Jest to po prostu ten sam Video Stress Test, który jest dołączony do HL2: Lost Coast, więc, chyba nie warto ściągać.

Emot Dodano plik cs_militia.vmf, tak więc można zobaczyć jak wygląda ta świetna mapa w Hammerze.

Emot Wspomniałem już, że poprawiono wiele błędów, ale powinienem jeszcze dopowiedzieć, że ze szczególnym uwzględnieniem zachowania NPC'ów


Po pełną listę zapraszam TUTAJ
Happy Hammering Emot
 
SMC Mapping Competition 3 - START!
[ 2006-07-31 23:50:56  Dodał:  raven22    Komentarzy: 3 ]
No to się zaczął nowy konkurs, a oto szczegóły:
Gra: Counter Strike: Source
Typ mapy: CS_
Temat: "Po bitwie/starciu" (małe szczególiki w dalszej części newsa)
Czas: 1 miesiąc (sierpień), prace należy oddać w tym topiku na forum do końca miesiąca. 

Wszelkie komentarze, rozmowy, dyskusje nt. konkursu proszę prowadzić tutaj.

A teraz najlepsze - nagrody Emot Emot.
Zwycięzca otrzyma grę Half Life: Episode II, pozatym każdy kto znajdzie się na podium otrzyma upominek w postaci aliasa mailowego/kawałka miejsca na strone WWW w naszej domenie. A więc... POWODZENIA!!!

Source Modification Centre

Czytaj dalej...

 
Konkursik nowy....
[ 2006-07-25 23:38:41  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    Od ostatniego naszego konkursu minęło trochę czasu, sporo czasu Emot Tak więc postanowiliśmy rozpisać nowy! Zadaniem będzie stworzenie mapy do gry Counter Strike: Source (najprawdopodobnie DE_ lub CS). Konkurs rozpocznie się wraz z dniem 1 sierpnia i będzie trwał okrągły miesiąć. Szczegóły podamy na rozpoczęciu. Zapraszamy do udziału!!!
    Aha, wszelkie komentarze, itp., itd. proszę pisać w tym temacie na forum.
 
Wysyp trailerów
[ 2006-07-22 13:56:33  Dodał:  raven22    Komentarzy: 2 ]
    W niedawnym czasie wyszło pare trailerów niepowiem - ciekawych gierek - poprawiony trailer EP2 o deformacje metalu (upgrade systemu fizyki), Team Fortress 2 i smieszny, aczkolwiek fajnie się zapowiadający Portal. Zapraszam do ściągięcia!

Download:
Trailer Episode II
Trailer Team Fortress 2
Trailer Portal

 
Jeż @ D.I.P.R.I.P., czyli ostra akcja :)
[ 2006-06-26 21:49:16  Dodał:  raven22    Komentarzy: 2 ]
    Twórcy świetnie zapowiadającej się rodzimej produkcji D.I.P.R.I.P. pojechali ostro, i to dosłownie Emot A czym to ja się tak zachwycam? A nuż renderem hi-poly delikatnie mówiąc zabójczego wozu Emot Aha, jakby ktoś chciał się udzielić Emot, to autorzy proszą o komentarze na ich forum: http://forumpl.diprip.com/viewtopic.php?p=66#66

D.I.P.R.I.P. Team
Od pewnego już czasu postępowały prace nad nowym, najeżonym kolcami modelem pojazdu "Jeż". Co niektórzy mogą w nim dojrzeć sylwetkę znajomej "Warszawy" po małym face liftingu. Model został wykonany przez naszego nowego modelarza Damiana "ant-3d" Zubrzyckiego. Oficjalnie witamy ant-3d w naszej drużynie!!!


Source Modification Centre  Source Modification Centre  Source Modification Centre
 
GMod 10 - Filmy i screen'y
[ 2006-06-24 13:50:04  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 5 ]
Jako, że w internecie dostępnych jest dużo tak zwanych mediów związanych z przez wszystkim oczekiwanym GMod'em 10, a ani ja ani nikt inny chyba nie nie podał linku do jakiegokolwiek z tych mediów to poprawiam nasz błąd:

Używanie 'narzędzi' za pomocą kursora
Używanie 'narzędzi' za pomocą kursora 2


Morphing
Dodatkowe efekty w LUA
Narzędzie 'Winch' czyli 'Wyciągarka'

http://www.youtube.com/watch?v=DXkaT-Q3jMU&mode=related&search=

Mnóstwo screenów - często aktualizowane
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.092 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-239-160-113.compute-1.amazonaws.com34.239.160.113