Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Source: beta update 22/5/2006
[ 2006-05-23 18:22:40  Dodał:  falco    Komentarzy: 1 ]
Najnowszy update wersji beta "lepszego" source zawiera następujące poprawki:
Emot video stress test i audio test już się nie sypią
Emot naprawiono umiejscowienie przycisków okna informacji o serwerze
Emot naprawiono znikanie kursora po wyrzuceniu z serwera
Emot nagrywanie avi już się nie zatrzymuje po 1 klatce
Emot naprawiono białe miejsca na azteku
Emot naprawiono podkład na demach ze starego silnika
Emot nuke ładuje się na każdych ustawieniach DX
Emot naprawiono błędny ustawienie mat_colorcorrection w -autoconfig
Emot dodano nowsze karty do dxsupport.cfg
Emot dodano wykrywanie pamięci video dla dxsupport.cfg
Emot dodano wsparcie charakterystyczne dla modów do dxsupport.cfg
Emot naprawiono migotanie ekranu przy przełączaniu z fullscreen klawiszami alt+tab

Jak zawsze restart steama i czekać
Update dostępny tylko dla osób posiadających wersję beta poprawianego enginu Source (patrz poprzedni news)!
 
Source: beta
[ 2006-05-12 20:01:19  Dodał:  falco    Komentarzy: 4 ]
Na Steamie trwają przygotowania do atualizacji silnika Source. Aby uaktywnić u siebie tą wersję silnika należy uruchomić platformę Steam z parametrem -beta engine.

Aktualne zmiany to możliwość grania z HDR poziomu 1 (bloom only) na directX 8 i liczne zmiany/poprawki do Source TV.

UWAGA!!!: wersja ta jest niestabilna. Mogą występować liczne błędy uniemożliwiające działanie gier i aplikacji wykorzystujących silnik Source. Jeżeli napotkasz na jakikolwiek błąd - zgłoś go! Aby powrócić do wersji stabilnej usuń parametr -beta engine.
 
DIPRIP trailer....
[ 2006-05-11 15:07:07  Dodał:  raven22    Komentarzy: 4 ]
Source Modification Centre    Jest... wreszcie jest... Trailer naszego Polskiego, pięknie zapowiadającego się moda D.I.P.R.I.P. Trzeba przyznać iż przeszło minutowy filmik prezentuje się bardzo dobrze. Jednak pograć niestety jeszcze nie możemy Emot Pozostaje czekać na betę... oby jak najszybciej! Emot

!!! ŚCIĄGNIJ !!!

Aha, jakby ktoś jeszcze nie miał okazji, zapraszam do przeczytania wywiadu.

 
Steambans
[ 2006-05-09 21:36:14  Dodał:  falco    Komentarzy: 4 ]
Source Modification Centre

W życie wszedł nowy pomysł ochrony serwerów przed oszustami. Nazywa się on SteamBans. Po krótce: rejestrujesz się, logujesz, ściągasz plugina, instalujesz go na serwerze no i... jesteś (to znaczy serwer jest) chroniony przez plugin przed cheaterami którzy już zostali zgłoszeni i masz też możliwość zgłaszania oszustów ale do tego oczywiście jest potrzebny dowód (demo)

Więcej informacji jak na stronie http://www.steambans.com/
 
Shadowgrounds
[ 2006-05-07 11:25:48  Dodał:  falco    Komentarzy: 10 ]
Na Steamie jest dostępna nowa gra. Nosi ona nazwę Shadowgrounds. Ogólnie jest to "staromodna" (jak piszą autorzy) strzelanka z widokiem z góry gdzie chodzi o to żeby chodzić strzelać i nie dać się zabić. Zapwiadają także nowe taktyki przy użyciu lepszego widoku pola walki. Dodatkowo będzie można pograć nawet w 4 osoby na jednej maszynie. Będą także ulepszenia do broni, zniszczalne otoczenie, straszne potworki itd, itp, i te inne te takie...

Dane...
Emot Cena na Steamie: $24.95 (zniżka pre-order'owa to $5)
Emot Metascore: 81/100
Emot Wersje językowe: Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski
Emot Trailer: TU
Emot Screeny: Czytaj dalej...
Emot ESRB rating: M

Czytaj dalej...

 
Update Steama 05/05/06
[ 2006-05-07 10:53:54  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Wraz z najnowszą aktualizacją platformy Steam otrzymujemy następujące poprawki:

Emot Zakładka 'My Media' w głównym oknie Steama
Emot Naprawiona opcja 'Delete local content' dla gry SiN1
Emot Osobna informacja o ściąganiu i osobna o aktualizowaniu gry
Emot Zmiana opcji wyboru skina
Emot Aktualizacja typów połączeń internetowych
Emot Dodano ETD (Estimated Time of Downloading) to dialogu instalacyjnego
Emot Dodano kolumnę Metascore do listy gier

Aby pobrać te aktualizacje należy zrestartować Steama
 
Plan of Attack - kod źródłowy wydany
[ 2006-04-18 13:42:40  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 2 ]
Plan of Attack , O tym modzie dużo nie pisaliśmy, mimo, że był to jeden z pierwszych modów total conversion. Wydawali oni wersje beta 1, 2, 3, 4, teraz wydają coś, o czym trzeba napisać - Kod źródłowy. Kod, mapy (także te niewydane), modele .. Wszystko razem waży 300 MB. Panowie zdecydowali się na taki krok gdyż kończą z rozwijaniem moda i zajmują się innym projektem.

Cytat z planofattackgame.com :
Dokładnie rok temu, został wydany Plan of Attack, pierwszy mod total conversion do HL2 [co jest nieprawdą, pierwszy był Eclipse -dop. TeWu].Dzisiaj, w pierwszą rocznice wydania tego moda, oddajemy cały kod źródłowy z powrotem społeczeństwu. Robimy to by podziękować naszym oddanym fanom oraz by dać twórcą modów bezcenne źródło do nauki, które na pewno się przyda przy tworzeniu nowych gier.

Naprawdę ładny gest, szczególnie zdanie "we are releasing our entire source code back to the community" na tle wyczynów Garrego brzmi ładnie Emot

Download całej paczki (kod, textury & all)
Download textur i modeli (bez kodu)
Download tylko kodu
Source Modification Centre    Source Modification Centre


 
HL2 Random Map Creator
[ 2006-04-18 11:40:18  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 4 ]
Pewnie wielu z was wie o istnieniu czegoś takiego jak HL2 Random Map Creator. Jest to program, który generuje losowo mapy do HL2:SP. Można ustawić opcje "losowania" takie jak ilość pokoi balans pomiędzy obcymi z Xen i Combine, porę dnia i jeszcze trochę więcej Emot
A dlaczego pisze o tym programie dopiero teraz ??
A dlatego, że dopiero teraz znalazłem rozwiązanie problemu, który nie pozwalał mi wygenerować mapy, czyli "Run-Time error '13' ...".
Mam nadzieje, że parę osób jeszcze nie wiedziało o tym programie, i jeszcze parę miało problem taki jak ja. Wtedy napisanie tego newsa coś da Emot

Warto też dodać, że aktualna wersja to beta, ale autor ostatnio pokazał screena z stabilnej wersji, oraz powiedział, że wyda ją "Za parę tygodni".

Oficjalna strona HL2 Random Map Creator
Download
Rozwiązanie problemu "Run-Time error '13' ..."


Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre
 
Garrys Mod będzie płatny
[ 2006-04-14 19:35:07  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 6 ]
W artykule, który pojawił się na The Steam Review można przeczytać, że wersja 9.1 Garry's Mod'a będzie płatna i będzie kosztować 10$ (40 zł).

Garry napisał:
Source Modification CentreNarobiłem się sporo przy GModzie. Nie ma powodu, dla którego miałbym naprawiać wszystkie bugi (kosztowałoby mnie to całą masę roboty). Planowałem wydać parę poprawek dotyczących bezpieczeństwa i przerwać prace nad GModem. Płatny GMod oznacza jego powrót. Teraz jest już powód bym nad nim pracował .... w ten sposób wszyscy wygrywają


Garry's Mod w wersji 9.0.4 pozostanie darmowym demem natomiast wersja 9.1 przestanie być już modem. Będzie w pełni licencjonowaną grą, w ten sposób garry zyska nielimitowany dostęp do kodu Source'a i będzie mógł dodać do swojego moda więcej bajerów.
A zmiany, które będziemy mogli zobaczyć w nowym GModzie to między innymi:

Emot Konfigurowalny system kategorii i filtrów w menu spawnowania
Emot Automatycznie generujące się ikony
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.225 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-239-160-113.compute-1.amazonaws.com34.239.160.113