Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
D.I.P.R.I.P. media update...
[ 2006-04-12 20:27:20  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    Twórcy polskiego moda D.I.P.R.I.P. nie próżnują! Właśnie otrzymaliśmy porcję zdjęć z nowego pojazdu - Ratmobile'a.

Ostatnio nie ukazywały się żadne wiadomości na naszej stronie jednak prace nad modem trwają przez cały czas. Niedługo będziemy mogli zaprezentować rendery innych pojazdów i static propów. Cały czas nieuchronnie zbliżamy się do wypuszczenia grywalnej wersji.

Miejmy nadzieję, że będzie to juz niedługo, gdyż - nie ma co ukrywać - screeny prezentują się bardzo smakowicie Emot Przypomnę tylko jeszcze, że akcja dzieje się w naszym rodzimym kraju po III Wojnie Światowej, a jeśli ktoś nie zapoznał się jeszcze z tą produkcją - zapraszam do przeczytania wywiadu przeprowadzonego przez nasz serwis 3 miesiące temu - zapraszam!

Source Modification CentreSource Modification Centre

Czytaj dalej...

 
Polska produkcja na Steamie
[ 2006-04-11 15:38:01  Dodał:  raven22    Komentarzy: 8 ]
    Tak, tak, Steam staje się coraz popularniejszy i dostarcza nam już nie tylko produkcji spod znaku Valve. Dzisiaj do gier wykorzystujących tą platformę dołączyła znany wielu RTS - Earth 2160
    Cena coprawda jak na jest Steam normalna - $19.95, ale zważając na to, iż u polskiego dystrubutora można ją dostać dwa razy taniej wydaje się lekkim nieporozumieniem...

Source Modification Centre

Czytaj dalej...

 
HL2: Episode One Trailer
[ 2006-04-07 15:08:23  Dodał:  falco    Komentarzy: 15 ]
Tym którzy nie mogą się doczekać oficjalnego dodatku do HL2 polecam obejrzenie TEGO trailera.

Jeden komentarz: "A niech mnie..."


Wartoby było też dodać, iż właśnie uruchomiona została strona internetowa tego dodatku, którą możemy obejżeć pod adresem http://ep1.half-life2.com

Source Modification Centre  Source Modification Centre
 
Sin Episode 1: Emergence dostępny do preloadowania
[ 2006-04-06 19:54:54  Dodał:  raven22    Komentarzy: 4 ]
    Ciekawie zapowiadający się gra Sin Episode 1 jest już dostępny do preloadu i kupienia. Każdy, kto się na to zdecyduje przed 9 majem otrzyma tradycyjne10% upustu. A cena natomiast wynosi $19.95, czyli na dzień dzisiejszy ok. 65zł.

Source Modification Centre

Czytaj dalej...

 
Darmowy Parallax Occlusion Mapping do ścignięcia
[ 2006-03-27 09:47:54  Dodał:  mefi    Komentarzy: 15 ]
    Jakiś czas temu niejaki MihailNajdenov podrasował trochę HL2 udostępniając 
pliki, które po umieszczeniu w HL2 lub jego modach, uaktywniają Parallax Occlusion Mapping. Funkcja ta nadaje głębię wszystkim płaskim powierzchniom i czyni generowany obraz niezwykle prawdziwym.
Oto kilka przykładów, jakie daje ta funkcja:

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre

Plik z tą super funkcją można ściągnąć z stąd: Parallax Occlusion Mapping 1.2

Ps. Niestety są też minusy tej modyfikacji. Po pierwsze zdecydowanie spadają FPS w grze, a także w niektórych przypadkach np. na teksturach, które imitują wgłębienie decale wyglądają beznadziejnie.
 
Data premiery Half-Life2: Episode One
[ 2006-03-26 00:47:39  Dodał:  MapMan    Komentarzy: 4 ]
Znana jest już data premiery pierwszego, oficjalnego dodatku do gry Half-Life2 o nazwie Episode One (jeszcze do niedawna nosił on nazwę "Aftermatch"). Ową datą jest 31 Maja bierzącego roku. Jak mówi VALVe Episode One bedzie zarówno dostępny na platformie Steam jak i w sklepach(oczywiście nie w Polsce). Do nabycia za cenę 19.95 dolarów. Czy warto? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami.
 
Update servera dedykowanego i silnika Source
[ 2006-03-22 13:07:24  Dodał:  MapMan    Komentarzy: 0 ]
Wczoraj miał miejsce update Steam w którym to poprawiono parę błędów. Poniżej lista zmian(mojego tłumaczenia):

Silnik Source
Emot Naprawiono błąd który powodował że nie można było tworzyć nowych bytów w Garry's Modzie.
Emot Naprawiono muzykę(grajaca w menu) która nadal grała po dołączeniu do gry jeżeli gra była uruchamiana ze skrótu.


Dedykowany server Source i Half-Life1
Emot (win32) Naprawiono błąd "Steam Validation Rejected" podczas łączenia z serverem.
 
Kreedz Climbing
[ 2006-03-17 20:07:36  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 6 ]
Nie całą godzinkę temu na stronie moda Kreedz Climbing ukazała się pierwsza wersja (beta) tego moda do ściągnięcia. Mod polega na wspinaniu się na skały budynki i na wszystko, na co da się wspinać. Wygrywa ten, kto pierwszy wespnie się na szczyt. Jedyna broń, jaką masz to siekiera do wspinania Emot
Do wyboru mamy aż 19 map.
Autor zagwarantował, że będą dostępne przynajmniej 3 servery do gry MP.

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre


Download na stronie moda dokładnie tutaj albo, jeżeli wolisz ściągać przez torrenta tutaj.
 
MINERVA Metastasis 2
[ 2006-03-16 20:44:01  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 2 ]
Tydzień temu została wydana druga część MINERVA Metastasis. Jak łatwo się domyśleć druga część, jest kontynuacją pierwszej. Tym razem zwiedzamy tajne laboratorium Combine'ów. Druga część jest równie krótka jak pierwsza i równie dobrze zrobiona. Polecam przejść, gdyż, mimo, że przechodzi się błyskawicznie to zabawy trochę jest.

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre


Download na stronie moda, dokładniej tutaj.
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.062 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20