Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Nie działający Garrys MOD
[ 2006-03-16 13:23:34  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 6 ]
Na stronie Garrys mod'a pojawił się news, w którym Garry informuje, że po ostatnim update Steam'a(12.03.06) Garrys mod przestał działać. Objawy to:

Emot Nie można zmieniać Toolmodów
Emot Podczas gry SP nie słychać odgłosów broni ani nie widać dziur po kulach

Garry uważa, że Valve to poprawi i przynajmniej na razie sam nie próbuje tego naprawić.

Garry pisze też o nowej wersji GModa. Pierwsza informacja to, że w ogóle następna wersja będzie. Potem Garry pisze o nowościach, jakie tam zobaczymy:

Emot Jeszcze raz zaimplementowany LUA, tym razem porządnie (poprzenio widocznie było "na od wal się" Emot)
Emot Ponownie zaimplementowany Phys-Gun, tutaj nowością będzie możliwość podnoszenia wszystkich bytów (patrz screen 3)

Kiedy nowa wersje się pojawi nie wiadomo, ale z tego, co pisze Garry można wywnioskować, że poczekamy parę miesięcy. Po prostu, dlatego, że Garry traktuje robienie moda jako rozrywkę, i mimo, że niema bardzo dużo do zrobienia, to nie poświęca temu całego czasu, stąd taka data premiery.

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre


 
Half-Life 2 = HL2 Episode 1?
[ 2006-03-15 16:18:33  Dodał:  MapMan    Komentarzy: 15 ]
Ostatnio przeglądając rożne fora natrafiłem na bardzo ciekawy temat. Mimo że nie jest on związany z edycja silnika source zasługuje na to aby go tutaj opisać. Czy kiedyś przeglądając screeny z HL2 Episode 1 nie zauważyliście że niektóre miejsca wyglądają znajomo? Spójrzmy poniżej:


Source Modification CentreSource Modification Centre
Oto oficjalny screen shot z HL2 Episode One
Wygląda dobrze, prawda? Idziemy dalej:







Source Modification Centre
Oto screen shot z HL2 a dokładniej mapy d3_c17_04
Ktoś na forum hl2world zaznaczył liniami miejsca identyczne, nowe/dodane oraz jak to ktoś nazwał "ostatnie gwoździe do trumny".

Zielony: Miejsca identyczne
Czerwony: Miejsca nowe
Żółty: 2 ostatnie gwoździe do trumny


Teraz pozostaje pytanie, w co pogrywa z nami VALVe?
 
Steam Friends Beta Update 03/03/06
[ 2006-03-04 15:54:10  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Wyszedł dziś kolejny update dla komunikatora Friends

Zmiany:
Emot Nowa wersja Valve Hardware Survey
Emot Naprawiono wysyłanie wiadomości do nie tej osoby co trzba przy kilku oknach rozmowy na raz
Emot Naprawiono błąd w VGUI
Emot Dodano miganie po otrzymaniu wiadomości
Emot Zmiany w linku 'click here to join'
 
Empires Mod Beta = EDIT =
[ 2006-03-04 11:45:20  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 10 ]
Twórcy świetnie zapowiadającego się moda Empires zdecydowali się dzisiaj na udostępnienie wersji BETA. Mod ten różni się od wszystkich innych, gdyż jest to po części RTS. Jeden graczy w każdej drużynie jest komandorem buduje budynki etc. dla reszty graczy jest to po prostu FPS.
Nigdy nie grałem w żadną grę, która była by połączeniem FPS'a z RTS'em, ale zapowiada się ciekawie.

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre


Mod do ściągnięcia w dziale download na stronie moda, a dokładnie TUTAJ.

EDIT: Moda chciało ściągnąć tyle ludzi, że strona moda przestała działać ze względu na przekroczenie limitu transferu Emot ale nie o tym chciałem napisać. Ważniejszą informacją jest to, że na stronie moda pojawiło się więcej mirrorów, jednym z lepszych jest np. files.halflife2.nu. Pojawiła się też możliwość ściągnięcia moda przez Torrent'a, a można to zrobić tutaj. Mam nadzieje, że tą informacją ułatwiłem komuś ściągnięcie moda, co nie jest najłatwiejsze (jeżeli niema się cierpliwości Emot)
 
Steam Friends Beta Update 02/03/06
[ 2006-03-03 15:57:08  Dodał:  falco    Komentarzy: 3 ]
Dostępny jest nowy update dla wersji beta komunikatora Friends. Aby pobrać aktualizację należy zrestartować Steama.

Source Modification Centre


Zmiany:
Emot Zwiększony maksymalny rozmiar wiadomości do 2048 znaków
Emot Dodano historię konwersacji, importowaną do/z gry
Emot Zlikwidowano przypadek w którym przyjaciel mógł być widoczny zarówno jako "Grający" i "Połączony" (w sensie 'online')
Emot URLe nie są już niewidoczne jeżeli są początkiem tekstu
Emot Naprawiono to że jak gra była preloadowana to w menu "My Games" była widoczna jako "Spauzowana"
Emot Naprawiono kilka francuzkich znaków
Emot Naprawiono kilkakrotne wyskakiwanie powiadomienia o tym samym zdarzeniu
Emot W formularzu odnajdywania przyjaciela łańcuch jest uprzednio oczyszczany ze zbędnych spacji na początku i końcu
Emot Naprawiono brak tekstu w Game > Properties > Local Files
Emot Dodano że okienkowe VGUI (graficzne interfejsy użytkownika) nie są aktywne kiedy nie powinny
Emot Naprawiono zatykanie się kontrolki HTML na "Loading..."
Emot Naprawiono niektóre błędy w przeglądarce serwerów (NARESZCIE!!!)
Emot Opcja "auto-retry" przy informacji o serwerze, wyłącza się jeżeli przyjaciel opuści serwer (jeżeli okno to zostało wywołane z menu Friends)
Emot Naprawiono błąd w menu kontekstowym dla pustej historii
 
C-S:S Update avilable at Steam
[ 2006-03-02 19:10:26  Dodał:  falco    Komentarzy: 5 ]
Właśnie wyszedł nowy update dla Counter-Strike: Source. Zawiera on nowy model dla terrorystów i antyterrorystów i kilka poprawek. Aby zaktualizować grę należy zrestartować steama i czekać...

Changelog:
Emot Dodano model SAS dla antyterrorystów
Emot Dodano model Leet Crew dla terrorystów
Emot Wyeliminowano możliwość wchodzenia na bardzo strome wzniesienia
Emot Naprawiono animacje modeli "niskiej przemocy"
Emot Ulepszono symulację zwłok gracza
 
Więcej informacji o Aftermatch aka Episode 1
[ 2006-02-26 02:54:19  Dodał:  raven22    Komentarzy: 3 ]
Source Modification Centre    Niedawno serwis EuroGamer skontaktował się z Dougiem Lombardi... Mamy więc nowe świeże informacje o dodatku do HL2. Dodatku? Czekaj, cofnij! Episode I nie będzie wymagał Half Life'a 2! To jeszcze nie koniec rewelacji - do tej produkcji Valve doda gratisem Half Life 2: Deatchmatch oraz Half Life Source: Deatchmatch! Ponado do informacji publicznej Valve przekazało, iż Episode I ma kosztować $19,99 (ok. 60zł), co jak na "4 do 6 godzin" rozrywki jest moim zdaniem trochę przesadzoną ceną biorąc pod uwagę, iż jest to tylko mission-pack... Na koniec zapraszam tylko do przeczytania oryginalnego artykułu tutaj

Źródło: http://eurogamer.net

 
Wivenhoe: The Fall of Ravenholm
[ 2006-02-22 16:09:38  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 5 ]
Mod Wivenhoe: The Fall of Ravenholm został oficjalnie wydany. Jest to kolejny mod dla trybu pojedynczego gracza, a będziemy w nim musieli podróżować w górę rzeki by dotrzeć do dział wystrzeliwujących pociski z Headcrabami zniszczyć je i tym samym doprowadzić do tytułowego upadku Ravenholm.

Source Modification Centre    Source Modification Centre     Source Modification Centre

Mod do pobrania z planetphillip.com.
 
Crafty 1.0 Alpha 1
[ 2006-02-19 08:15:09  Dodał:  mefi    Komentarzy: 2 ]
Niedawno pojawiła się wersja alpha programu Crafty, którego autorem jest Nem's Tools. Jest to tak zwany kombajn, a zawiera w sobie kilka modułów:

Emot Przeglądarkę map w 3D
Emot Przeglądarkę modeli
Emot Przeglądarkę tekstur

Jak już pisałem jest to dopiero alpha, więc są jeszcze błędy, ale program się zapowiada ciekawie. Ściągnąć natomiast można go tutaj: Crafty 1.0 Alpha 1

Source Modification Centre   Source Modification Centre   Source Modification Centre
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.106 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-35-175-200-4.compute-1.amazonaws.com35.175.200.4