Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Darwinia w przedsprzedaży..
[ 2005-12-02 16:39:12  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    Najnowsze dzieło Introversion Software - Darwinia można już zamawiać przez STEAM. Głównymi bohaterami są Darwinianie, przedstawieni dwuwymiarowymi sprite'ami. A głównym zadaniem jest uchronić się przed atakami różnych wirusów i robaków....
    Chętnych zapraszam do zakupu, tym bardziej, że Valve ofeuje 10% zniżki....

Source Modification Centre


Source Modification Centre  Source Modification Centre  Source Modification Centre 

Źródło: http://www.darwinia.co.uk

 
Przedłużamy o 2 dni...
[ 2005-11-29 23:23:01  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    W związku z licznymi prośbami postanowiliśmy przedłużyć czas konkursu SMC Mapping Competition 2 o 2 dni, czyli do 4 grudnia, godz. 17:30. Mamy nadzieję, że doliczony czas zostanie dobrze wykorzystany i życzymy udanych prac..

Source Modification Centre

 
× SMC Mapping Competition 2 × ZACZYNAMY!!
[ 2005-11-25 17:28:33  Dodał:  raven22    Komentarzy: 11 ]
Gra: Half Life 2: Single Player
Temat mapy: Więzienie
Czas: Tydzień
Start czasu na robienie mapy: 05.11.05, godz. 17:30
Nagrody:
1st - Wymyślanie tematu następnej edycji konkursu, ranga na forum, i wreszcie ... RESPECT Emot
2st i 3st - no cóż, jak będziesz miał to miejsce to będziesz wymieniony w newsie, na koniec konkursu Emot i może coś jeszcze wymyślimy, ale tu chodzi głównie o SATYSFAKCJE Emot

Lista uczestników:
W konkursie weźmie udział ten, kto odda mapę na czas.

Wyjaśnienie tematu:

      Unit-6:
Poprzeczkę miałem dać nieco niżej, ale mamy robić beznadziejne mapki czy coś fajnego której zaczynamy z więzienia. "tak tak więzienie" - Każdy sobie wymyśli coś, co by tu zrobić ze nagle drzwi się otwierają, czy też wymyśli sobie może cos bardziej skomplikowanego ..
Temat oprócz tego, że jesteśmy w więzieniu daje dużo możliwości, więc  to już od Was zależy czy wychodząc z więzienia niefartem nas ktoś złapie
i powie "bileciki do kontroli" HUH WTF?
Możecie nawet zrobić (tylko wiezienie) i 4 metry dalej koniec levelu, ale trzeba zrobić jakieś tam prymitywne zakończenie na koniec mapki.

Doszedłem do tego siedząc na moim świetnym fotelu o 11:10 - "Po co mamy robić mapy do CSa skoro nikt na nich nie gra?" A mapkę singlową sie przejdzie. No i może ktoś sobie doda jakieś elementy?? Czy to jakiś dźwięk czy "wariatów z papierosem przy kanistrze z benzyna(takich nam nie brakuje)" to sa rzeczy wymagane na levelu. Czasu będzie na to sporo.. Nie krzywcie się! Chcecie robić mapy jakieś ciekawe czy siedzieć w Counter Strike'u na żałosnych mapach AIM_?? To zależy od was.

Czyli obowiązkowo:
Emot Ma być to mapa Single Player
Emot Ma się zaczynać w więzieniu
Emot Napisy końcowe - TUTORIAL
reszta zależy tylko do ciebie!

Która mapa jest czyja ma pozostać tajemnicą, aż do wyłonienia zwycięzcy, więc nie chwal się na forum wczesnymi wersjami swojej mapy ani nic w tym stylu.

Kiedy skończysz robić mapę wyślij ją wraz z 4 screenami mailem lub PM'em na forum do TeWu (wm.tewu@poczta.fm), temat maila lub PM'a musi być "[SMC MC2] {twój_nick}", w mailu powinien być też podany twój numer GG. Jeżeli były by problemy z wysłaniem, pisz.
Po zakończeniu terminu oddawania prac odbędzie się ich ocenianie (oceniać mogą wszyscy), po czym zostanie wyłoniony zwycięzca.
Powodzenia ! ! !
 
× SMC Mapping - edycja 2 ×
[ 2005-11-23 20:32:19  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    Jako, że od ostatniego konkursu minęło już sporo czasu postanowiliśmy zorganizować nowy. Temat oraz szczegółowe zasody zostaną ogłoszone w piątek (25 listopada) ok. godziny 18.00, a konkurs w zależności od tematu wymyślonego przez zwycięzce poprzedniej edycji będzie trwał 3 (do poniedziałku) lub 4 dni (do wtorku).  W poprzedniej edycji wpłynęło 8 prac, co jest wg. mnie naprawdę dobrym wynikiem i mam nadzieję że tym razem frekwencja niższa nie będzie Emot

Source Modification Centre
 
Beta nowego SDK już jest
[ 2005-11-22 23:43:49  Dodał:  mefi    Komentarzy: 1 ]
    Pojawiła się już Beta SDK, aby ją pobrać należy odpalić Steam z parametrem: "-beta sdk".
Co nowego w becie?
Emot Możliwość tworzenia map z obsługą HDR
Emot Nowa przeglądarka modeli
Emot Mapa co jakiś czas sama się zapisuje (Autosaving)
Emot W widoku 2d widać siatke modeli
Emot Podgląd znikania obiektów (sławnego Fadeingu)

Emot W widoku 2d wyświetlana jest siatka zniekrztałcenia terenu
Emot Blokada skalowania tekstur


Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre


UWAGA: Proponuje przed update zrobić sobie kopie pliku sourcesdk.gcf, ponieważ beta ma dużo błędów (jak to beta) .
 
Darmowe programowanie
[ 2005-11-22 00:10:24  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 0 ]
Do niedawna Valve, jako program do edycji kodu HL2 rekomendowało płatny program  "Microsoft Visual C++ .NET 2003". Lecz teraz między Microsoft'em a Valve nawiązała się współpraca i niedługo Microsoft  udostępni program "Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition" za darmo, a Valve wyda poprawkę do Source SDK, która umożliwi edycje kodu HL2 w tym że programie.
Oznacza to, że do niedawna zmiana kodu HL2 wymagała kupienie odpowiedniego programu, lecz w w przeciągu 2 miesięcy, stanie się to darmowe, co może zaowocować większą liczbą lepszych modów. Oraz większym zainteresowaniem działem "CODING" Emot

Źródło: http://hl.mapping.pl/

 
Nowa gra dostępna przez steam
[ 2005-11-16 14:53:20  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 0 ]
W ostatnim co tygodniowym steamowym newsie dowiedzieliśmy się, że nie długo będziemy mogli zagrać w nową grę przez Steam'a. Dzisiaj okazało się, że tą nową grą jest Darwinia. Gra ukaże się pod koniec roku i będzie kosztować  $19.95.
Grałem w demko i muszę powiedzieć, że gra jest dosyć wciągająca, ale mniej więcej po tygodniu się nudzi, więc czy to dobra wiadomość, że nie długo będzie dostępna przez steam?
Sami oceńcie.
 
Garry's Mod 9.0.3
[ 2005-11-08 21:56:30  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 0 ]
Wczoraj wyszła kolejna wersja Garry's Mod'a oznaczona numerem 9.0.3 zmiany to:
Emot Dodano nowy tryb rozgrywki "gm_hideandseek"
Emot Dodano "cfg/lua.txt"
Emot Poprawiono wysypywanie się gry, gdy NPC strzelił w Jeep'a
Emot Poprawiono wszystko co zostało spaprane ostatnim updatem Emot

Nowego Garry's Mod'a ściągamy tutaj a changelog można zobaczyć tutaj

Source Modification Centre

Źródło: http://gmod.garry.tv/

 
Garry's Mod 9.0.2
[ 2005-11-07 08:35:41  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 0 ]
Dziś wyszła kolejna wersja Garry's Mod'a oznaczona numerem 9.0.2 zmiany to:
Emot Poprawiono dużo błędów, które wywalały do WIN
Emot Dodano nowy gamemod "gm_freeze"
Emot Dodano trochę nowych komend dla ludzi programujących w LUA

Nowego Garry's Mod'a ściągamy tutaj a changelog można zobaczyć tutaj

Źródło: http://gmod.garry.tv/

[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.113 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-239-160-113.compute-1.amazonaws.com34.239.160.113