|
|
ZASOBY |
|
|
|
NASZ BUTTON |
|
|
|
|
|
|
|
NOWOŚCI |
[ Dodaj ]
|
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
|
14-12 15:41 http://hlmaps.noskill.pl > > 31-12 17:01 http://hlmaps.noskill.pl > > 31-12 17:01 http://hlmaps.noskill.pl > >Modelowanie postaci by triget |
|
Garry's Mod 9.0.1
|
Dzisiaj wyszła nowa wersja Garry's Mod'a oznaczona numerkiem 9.0.1, jak można się domyśleć poprawia najbardziej wnerwiające błędy w grze, czyli:
Naprawiono drobny błąd związany z pamięcią, który niektórym nie dawał grać.
Nie można już oszukiwać używając komendy "lastinv"
Dodano ikonke dla mapy "gm_build_fortwars"
Pełny changelog można zobaczyć tutaj, a nową wersje Gmod'a można ściągnąć tutaj.
Źródło: http://gmod.garry.tv/ |
|
Garry's Mod 9.0 już dzisiaj ??
|
Garry's Mod 9.0 tak jak zapowiadano będzie wydany dzisiaj.. niestety jest w tym drobny haczyk.... Mianowicie Garry's Mod będzie dzisiaj ale o godzinie 23:00, więc niestety dla niektórych nie będzie dużo czasu na zabawe
Niema co rozpaczać tylko w oczekiwaniu na tego świetnego moda włączyć sobie HL2: LC, wtedy na pewno czas zleci szybko. Można go ściągnąć stąd (24 MB)
Zainteresowanie tym modem jest tak wielkie, że o godz. 23:00 server, na którym znajdowała się strona Garry's Mod'a po prostu padł teraz dostępny jest tylko dział download a ściąganie idzie bardzo powolnie. Polecam poczekać do jutra, bo jak by ktoś chciał ściągać już dzisiaj to będzie to trwało 3 godziny
Źródło: http://gmod.garry.tv/ |
|
HL2: Lost Coast już dostępny!!!
|
No i doczekaliśmy się dnia kiedy Valve udostępniło nam dodatek do HL2, który ma nam pokazać co potrafi engine gry z dodanym HDR. Na razie nie powiem wam jak się ten dodatek przedstawia bo dopiero mi się on ściąga, a to trochę może potrwać.
Jeżeli posiadasz HL2 i chcesz zainstalować HL2: Lost Coast kliknij tu:
Zainstaluj Half-Life 2: Lost Coast
Szczerze mówiąc dużo się nie spodziewam po tym dodatku, widząc HDR w DoD: CS to nic specjalnego sobą nie prezentuje. Mam nadzieje, że się mylę i nowe możliwości enginu będą naprawdę fajne.
Jeżeli ktoś tak jak ja czekał na wersję HDR gry, aby sobie jeszcze raz ją przejść to się zawiedzie. Aby widzieć nowe możliwości engine, mapy gry muszą zostać przerobione pod nowe bajery. Może kiedyś Valve zrobi krok po kroku update map i tych z HL2 i CS - może.
Co do wymagań to przed instalacją wyskakuje info, że procek min. 2.2G i ram 1.0G, ale to są wymagania minimalne.
Po wydanym dodatku wystarczy nam teraz czekać na update SDK, mam nadzieje, że poprawią dużo błędów i dodadzą kilka nowych rzeczy, pożyjemy zobaczymy.
Źródło: http://steampowered.com |
|
Lost Coast i nowy Garry's Mod już niedługo
|
Dzisiaj mogliśmy przeczytać, w co tygodniowym steamowym newsie , że w przyszłym tygodniu (myślę, że mniej więcej w piątek) dla wszystkich posiadających HL2 będzie do pobrania nowa mapa SP do tej że gry. Tak... mówię tu o Lost Coast, który mimo że będzie powiązany fabularnie z HL2 to jego głównym zadaniem będzie pokazanie jak działa HDR w HL 2.Wiecej o HL 2: LC można poczytać po angielsku tutaj.
Druga sprawa, to data premiery nowego Garry's Mod'a który nie będzie oznaczony numerem 8.4 a uwaga uwaga ...9.0. A data premiery to 28.10.05 !!! Z nowości poza Motion Blur będzie możliwość tworzenia skryptów w LUA, czyli będzie można zrobić bardzo dużo np. minigierki z własnymi menusami i "licznikami". Filmik z minigierki stworzonej przez garry'ego "Melon Racer" można zobaczyć tutaj. Do nowego Garry's moda będzie dołączonych 5 minigierek "By Garry" a waga nowego Garry's Mod'a waha się między 10-15MB.
Źródła: http://www.halflife2.pl/ , http://www.garry.tv/ |
|
Jest nowy wygląd steama...
|
Dziś już "oficjalnie" ukazał się nowy wygląd Steama. Wystarczy włączyć/zrestartować Steama i poczekać aż się zaktualizuje. Niestety z nowym wyglądem nie działają stare skiny, miejmy jednak nadzieje, że szybko pojawią się nowe.
_____________________________________________________________________
Nowy, odświeżony Steam (a właściwie jego beta) jest już dostępna dla szarych użytkowników Wystarczy uruchomić ów program z parametrem -clientbeta betaui i możemy się cieszyć nowym wyglądem. Aha, do preloadowania jest też dostępny Ragdoll Kung Fu, który miał być wydany razem z nowym Steamem. Niżej prezentuję kilka screenów z nowego starego dzieła Valve :
Źródło: http://www.hlfallout.net |
|
Wyniki konkursu SMC-Mapping Edycja 1
|
Głosowanie na mapy dobiegło końca, a oto wyniki:
1. Miejsce: Unit-6 (AIM_u6) - 2,1
2. Miejsce: Prabab (AIM_GLUPOTA) - 2,2
3. Miejsce: EF (AIM_RIVERCROSSING) - 3,1
4. Miejsce: hadas1989 (AIM_RZEKA) - 3,375
5. Miejsce: TeWu (AIM_TW3) - 4,125
6. Miejsce: Garfield (AIM_JUNKYARD) - 4,14286
7. Miejsce: B4BOL (AIM_KAZEK) - 5,75
8. Miejsce: 47 (AIM_DUSTRIVER) - 6
Jak widać walka była zażarta a nagrodą za 1 miejsce jest możliwość wymyślania tematu na następną edycje konkursu SMC-Mapping, oraz ranga na forum. Nagroda za 2 i 3 miejsce to przede wszystkim RESPECT . Gdyby ktoś mógł ufundować jakąś nagrodę (nie chodzi o forsę, może to być np. wrzucenie wygranej mapy na server którego jest się administratorem) to zapraszam do skontaktowania się z nami.
Gdyby były jakieś sugestie, co można by zmienić w organizacji konkursu to zapraszam TUTAJ. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie, było na prawdę fajnie, i zachęcamy do brania udziału w następnej edycji konkursu, która będzie najprawdopodobniej za miesiąc
|
|
Konkurs SMC-Mapping Edycja 1 zakończony...
|
Stało się... czas dobiekł końca Ale nie ma się czym martwić, wpłynęło aż 8 prac, co jest dla mnie naprawde bardzo miłym zaskoczeniem. Zostało tylko prace ocenić, więc zapraszam do TEGO topiku. Zróbcie mała listę - kto najlepiej, kto ech... najgorzej plus mały opisik co Wam się podoba w danej mapie, a co nie. Oceniać prace będzie można do jutra wieczór.
A prace prezentują się następująco :
aim_dustriver bY 47:
Download: aim_dustriver.zip
aim_glupota bY Prabab:
Download: aim_glupota.rar
aim_junkyard bY Garfield:
>>SCREENÓW BRAK<<
Download: aim_junkyard.rar
aim_kazek bY B4BOL:
Download: aim_kazek.zip
aim_rivercrossing bY EF:
Download: aim_rivercrossing.rar
aim_rzeka bY hadas1989:
Download: aim_rzeka.rar
aim_tw3 bY TeWu:
Download: aim_tw3.rar
aim_u6 bY Unit-6:
Download: aim_u6.zip |
|
Jest DOD:S
|
W końcu... Po mięsiącach czekania możemy już zagrać w nowego Day Of Defeat. Niedługo skończym mi ściągać i opiszę Wam trochę konkretniej nowe wydanie, jednak narazie żadnych informacji nie posiadam... 
Źródło: http://steampowered.com |
|
START Konkursu SMC-Mapping Edycja 1
|
Gra: Counter-Strike: Source
Mapa: aim_
(mała mapa gdzie niema miejsca na bombę ani zakładników, zabawa polega na ćwiczeniu celności i refleksu)
Temat mapy: Rzeczka
Czas: 72h (3 dni)
Start czasu na robienie mapy: Niedziela 25.09.2005 godz. 20:00
Nagrody:
1st - Wymyślanie tematu następnej edycji konkursu, ranga na forum, i wreszcie ... RESPECT
2st i 3st - no cuż, jak będzięsz miał to miejsce to będziesz wymieniony w newsie, na koniec konkursu i może coś jeszce wymyślimy, ale tu chodzi głównie o SATYSFAKCJE
Lista uczestników:
W konkursie weźmie udział ten, kto odda mape na czas.
Wyjaśnienie tematu: Mapa aim_ gdzie CT od Terro oddzieleni są rzeczką, całość rozgrywa się na świeżym powietrzu, po obu stronach rzeczki może być już, co chcecie, byle by to było na świerzym powietrzu.
Kiedy skończysz robić mapę wejdź na forum do TEGO wątku i napisz posta z min 3 max 5 screenami, z mapą w załączniku i najlepiej krótkim opisem mapy, każdy może oddać tylko jedną mape. Chcę też dodać, że niedozwolone jest kopiowanie części map, mapa powinna być w całości zrobiona przez siebie.
Mapy przestaną być przyjmowane w środę godz. 20:00 tak, więc radzę wysłać mape minimum godzinę przed, by w razie kłopotów jeszcze się uratować.
A co robimy w razie kłopotów:
1) Przede wszystkim, gdy nie możemy wysłać mapy jako załącznik posta wysyłamy treść posta i mape w załączniku na mail WM.TeWu@poczta.fm. Jeżeli mail do mnie dojdzie, a godzina otrzymania nie będzie pokazywała godziny późniejszej niż 20:00 mapa jest już przyjmowana do konkursu a ja już będę starał się udostępnić ją innym użytkownikom.
2) jeżeli maila też nie możemy wysłać ostatnią deską ratunku jest napisanie do mnie na GG i wtedy już coś może poradzimy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, czy pytań proszę pisać w TYM wątku lub do mnie na Wszystkim życzę dobrych pomysłów, a sam zabieram się do roboty... |
|
|
|
|
|
|
|
|
SHOUTBOX |
krecik88: jeszcze konto dziala ;o |
Unit-6: HUHUHA |
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D |
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :) |
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017 |
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting? |
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT |
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D |
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint? |
rolor2013: Ser |
|
|
|
|