Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Wesołych Świąt
[ 2010-12-24 23:17:14  Dodał:  ghost    Komentarzy: 15 ]
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
Source Modification Centre
Święta, a z nimi wigilia.
Przy kolacji już familia.
Barszcz z uszkami, no i karp
wszyscy razem, to nie żart.
Jak wygląda ta rodzina?
Opis tutaj się zaczyna:

Tracha mówi ludzkim głosem
Dabu już nie kręci nosem
Dudi wciąż kolędy nuci,
Elektryka nic nie smuci.
MoonBlaze krzyczy "To afera!
Hooch udaje renifera!?"
Tepcio ubrał krawat modny
Unit szósty ciągle głodny
pietrekder zaczyna jeść
FALCO zjadł już uszek sześć
Wuju Zwieracz ciasto kroi
JiHAD bachor ciągle broi.
Dziadek TeWu fajkę kurzy
widać tytoń mu nie służy.
Narodzony już Syn Boży
GHOST mikołaj newsa Tworzy:
" Życzę wszystkim najlepszego!
EP3 za rok kolego!"

Obok ikonka moda " Święta Source"... Podoba się?
 
Rysujemta! #2
[ 2010-12-03 12:29:52  Dodał:  ghost    Komentarzy: 0 ]
Source Modification Centre



    Długie jesienno-zimowe wieczory sprawiają, że robimy rzeczy dziwne...
Jedną z takich rzeczy jest konkurs "Rysujemta!", który pojawia się tak samo niespodziewanie jak i znika... Uczestnictwo w nim to prestiż, choć udaje się to tylko nielicznym...


W drugiej edycji naszego smc'owego eventu tematem prac był "STRIDER!".
Zwycięzcą został NavarioN. Gratulujemy!


    Kolejna edycja pojawi się już wkrótce. Ogłoszona będzie na SB, na steamie jako event oraz w wielu innych miejscach, do których normalni ludzie nie mają dostępu...
Warunkiem uczestnictwa jest jak zwykle poł godzinki czasu, trochę cierpliwości oraz odrobina dystansu do swoich artystycznych zdolności...
 
Rysujemta! #1
[ 2010-08-29 14:49:40  Dodał:  ghost    Komentarzy: 3 ]
Source Modification Centre


    Pewnego nudnego wieczoru jeden z redaktorów smc desperacko szukał pomysłu na nowy news na główną... i gdy już myślał, że nie ma żadnej nadziei...

    Podczas przeglądania raz na ruski rok forum black mesa trafił na znajomy temat:
Show off your latest. Czemu by nie zrobic czegoś takiego w formie mini zabawy?

    Pojawiła się informacja na forum oraz event na steamie, którego nikt nie widział...
Zebrało się 8 osób i była "Pora na bohomazki"!

Prace oraz wyniki możecie znaleźć w TYM temacie.


Kolejna edycja "Rysujemta!" już wkrótce!
 
Nightmare House 2
[ 2010-08-27 02:15:00  Dodał:  ghost    Komentarzy: 4 ]
Source Modification Centre


22 sierpnia wyszedł na świat mod tworzony przez Hena Mazolskiego i reszty ekipy z We Create Stuff -


"Nightmare House 2"


W telegraficznym skrócie?
Ładne, straszne oraz przyjemne...
Macie z pół godzinnki i chęć odczucia dreszczu na plecach? Polecam NH2!

Myślisz, że przejdziesz moda "na rambo"? Spróbuj, mi się nie udało...


Oficjalna strona moda:
http://nh2.wecreatestuff.com/
 
Bitwa na Detale #5
[ 2010-07-20 21:05:36  Dodał:  ghost    Komentarzy: 16 ]
Source Modification Centre


Piąta edycja Bitwy na Detale zakończona!
Tematem była platforma wiertnicza. Po raz pierwszy w historii sourcesdk.pl konkurs zakończył się remisem. Równorzędne pierwsze miejsce zajęli Tepcio oraz Navarion.
Pracę można podziwiać na naszym forum w tym temacie .

      Bitwa na Detale jest jak dotąd najbardziej popularnym konkursem na stronie sourcesdk.pl. W tej edycji wzięło udział aż 8 uczestników.

      Od następnej edycji Bitwa na Detale pod nieco inną, bardziej otwartą formą będzie prowadzona przez Tepcia.
 
Alien Swarm
[ 2010-07-20 12:59:39  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 4 ]
Source Modification Centre


Alien Swarm


Alien Swarm jest grą wydaną przez grupę utalentowanych projektantów z Valve.

Gra jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich graczy, za pośrednictwem platformy Steam. Gra odsyła nas do "fantastycznego polowania na robaki" (tudzież Obcych). Gra oferuje nam unikalną mieszankę kooperacji i taktyk wymyślonych/zaplanowanych przez graczy. Wraz z przyjaciółmi, tworzymy oddział czterech różnych klas IAF Marine. Zaplanuj atak używając arsenału broni, który każdorazowo można powiększać poprzez zdobywanie/odblokowywanie nowych broni jak i ekwipunku, z liczną jej konfiguracją i możliwych sposobności jej użycia dla danej klasy przeciwko cudzoziemcom. Znajdź drogę przez kolonie off-world (Zewnętrznego świata?), walcząc z inwazją obcych w specyficznym środowisku, począwszy od lodowatej powierzchni planety, a kończąc na zalanych lawą podziemnych placówkach górniczych.

Silnik pozwala nam na grę w trzecioosobowej kamerze, wraz z dynamicznymi cieniami oraz szeroki wybór dodatków do gry na silniku Source.

Bohaterowie


Istnieją 4 różne grywalne IAF (Interstellar Armed Forces) klasy Marine do wyboru w grze. Każda klasa ma swój zestaw ekwipunku, słabe i dobre strony. Każda postać ma swój własny, niepowtarzalny wygląd jak i własną historię.

Klasa medyczna:
    Emot Kapral Eva 'Faith' Jensen
    Emot Szeregowy Leon Bastille AKA "The French Man"

Klasa inżynierii:
    Emot Szeregowy David 'Crash' Murphy

Officerowie:
    Emot Sierżant Joseph 'Sarge' Conrad
    Emot Kapral Karl Jaeger

Od broni ciężkiej/specjalnej:
    Emot Szeregowy Thomas Wolfe

Informacje Ogólne


    Emot Gra jest za darmo, wydana przez VALVE.
    Emot Jest to taktyczna, czteroosobowa gra współpracy z perspektywą top-down (Widok z góry na doł).
    Emot Jest udostępniony kod gry, jak i narzędzia modyfikacji dla społeczności Steam.
    Emot 4 unikatowe klasy.
    Emot Ponad 40 broni i ekwipunku z wieloma możliwościami jej konfiguracji.
    Emot 8 unikalnych bohaterów
    Emot Zawiera łatwy, średni, trudny i szalony poziom trudności.
    Emot Zawiera tylko tryb kampanii oraz praktykę w trybie offline.
    Emot Gra używa stylu z gry L4D 2 (Left 4 Dead 2).
    Emot Używa zmodyfikowanego silnika Source, od gier Portal 2 i L4D2.
    Emot Obsługuje serwery dedykowane i sieci lokalnej.
    Emot Nie obsługuje systemów Mac.

Mapy


Gra zawiera siedem oficjalnych map do gry. Valve będzie na bierząco aktualizować grę, jak i dodawać nowe funkcje, bronie oraz inne dodatki.

    Emot Cargo Elevator
    Emot Rydberg Reactor
    Emot Deima Surface Bridge
    Emot Sewer Junction
    Emot Timor Station

        Emot Activate Cable Railway
        Emot Detonate Warhead
        Emot Escape
    Emot SynTek Residential
    Emot Landing Bay

***

Przydatne linki:
Steam Store Page

Wikipedia Page

AS Community Forums
 
Wywiad z Liderem zespołu tworzącego Ancient Rome
[ 2010-05-12 11:17:34  Dodał:  Elektryk    Komentarzy: 0 ]
Source Modification Centre

Zapraszamy do lektury wywiadu przeprowadzonego z RKoternem, liderem zespołu tworzącego dobrze zapowiadającą się modyfikację Ancient Rome. Wywiad do zobaczenia tutaj a więcej o samej modyfikacji pod tym linkiem.
 
Wesołego Alleluja!
[ 2010-04-04 08:55:22  Dodał:  ghost    Komentarzy: 28 ]
Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Source Modification Centre

W ten wielkanocny poranek,
gdy słońce wyjrzy zza firanek,
Na innych nie czekając
w ogródku czeka zając!
Przyniósł wystkim jaja,
nie czekał z tym do maja...
Dabu nam go wysłał,
Tracha na to przystał...
Crewe jaja młóci,
Hooch się już nie smuci,
także jaja wcina,
Dexter i rodzina.
Dudi złapał za zająca,
i go ręką lekko trąca.
Przyszedł także Unit szósty
co od jajek będzie tłusty
Falco pije, TeWu śpi...


Podziękujcie państwo mi!


Wszystkiego najlepszego życzy wam wszystkim cały team

SourceSDK.pl
 
Steam Update Announced - Public Beta Open Now
[ 2010-02-24 23:30:42  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 9 ]
Source Modification Centre


23 Lutego czyli wczoraj, VALVE zapowiedziało nową wersję Steam'a, która jest już dostępna w publicznej wersji Beta.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, popularność programu STEAM wzrosła aż o 200%. Teraz programu używa ponad 25 milionów użytkowników, dzięki niemu można grać w ponad 1000 gier oraz dzięki programowi gracze przegrywają 12-bilionów minut miesięcznie. Aby pomieścić taki duży wzrost graczy, został stworzony nowy klient Steam'a.

Wersja beta jest dostępna dla wszystkich użytkowników programu. Jeżeli gracz ma już zainstalowany program Steam na swoim komputerze, może ściągnąć tą wersję Steam'a TUTAJ po czym otworzy nam się okienko Ustawień Steam'a, gdzie wybierzemy funkcję Change (Zmień) pod "Beta Participation". W następnym okienku wybieramy "UI Update" i naciskamy przycisk OK. Jeżeli użytkownik nie ma zainstalowanego Steam'a na swoim komputerze może pobrać program TUTAJ.

Coraz to lepszym sposobem na nowych graczy są... aktualni gracze. Wraz z nową wersją Steam'a, gracze będą mogli zobaczyć jakie gry posiadają ich przyjaciele bezpośrednio ze sklepu Steam. 25 milionów graczy tworzą wysoce skuteczne i kompetentne źródło zakupów.

Serwisy informacyjne mają teraz możliwość dotarcia do społeczności Steam przez nowego klienta funkcjonalność News Aggregator. Te  zainteresowane organizacje mogą skontaktować się z Doug Lombardi po przez e-mail: lombardi@valvesoftware.com .

Z użytkownikami kupującymi więcej gier po przez program Steam, będą potrzebne nowe metody zarządzania biblioteką sklepu. Nowy klient wprowadza narzędzia dostosowania biblioteki, aby pomóc obecnym graczą sortować, tworzyć grupy i szukać gier w bibliotekach, które dla zaawansowanych graczy zawierają tysiące tytułów. W dodatku, gdy gracze posiadają sporą ilość gier, wprowadzono metody śledzenia swoich osiągnięć w standardowych grach, które są teraz dostępne w nowym wydaniu.

"Wprowadziliśmy setki zmian w kliencie Steam'a, wynikających z opinii klientów, czyli: Interfejs, Wydajność i Funkcjonalność" - mówi John Cook, deweloper platformy Steam w VALVE. "Na przykład: Zamieniliśmy silnik renderujący Internet Explorer w WebKit, który daje nam szeroki zakres możliwości w stabilności platformy i w korzyściach eksploatacyjnych. Ta wersja Steam pozostawia nam dobrze przygotowany program na kolejny rok dynamicznego wzrostu/rozwoju programu.
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.097 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-34-239-160-113.compute-1.amazonaws.com34.239.160.113