Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Luty 23, 2010 - Team Fortress 2 Update Released
[ 2010-02-24 10:56:46  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 1 ]
Source Modification Centre

Przy uruchomieniu steam'a, aktualizacja winna uruchomić się automatycznie.

Silnik:
Emot Naprawiono nieodpowiednie listowanie serwerów z master serwera.

Team Fortress 2
Emot Zaktualizowano mapę CTF_Doublecross.
Emot Ulepszony clipping (niewidzialne ściany/blokady), aby zapobiec dostawaniu się graczy w miejsca, w których gracze nie powinni się
znajdować.
Emot Zaktualizowano mapę CTF_2Fort.
Emot Naprawiono możliwość blokowania drzwi spawna drużyny niebieskich przez graczy niebieskich i zamknięcia w nim swoich równieśników.
Emot Przesunięto dolną krawędź ściany drużyny niebieskich by dopasować ją do ściany drużyny czerwonych.
Emot Zaktualizowano lokalizację Rosyjską.
Emot Naprawiono niemożność odbicia wrogiej flary przez Pyro.
Emot Naprawiono usuwanie pipebomb, wybuchających w strefie func_nogrenades.

Team Fortress 2 Dedicated Server
Emot Naprawiono przypadek, gdzie program nie działał w trybie OffLine.
 
Wielkie losowanie WebHat! - I ty możesz coś wygrać.
[ 2010-02-22 16:35:22  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 3 ]
Source Modification Centre


Firma WebHat ma przyjemność zaprosić wszystkich fanów przygód Gordona Freemana oraz pasjonatów modyfikacji Half-Life na prezentację online nowego mod'a "TEAR". Jego autorzy podzielą się z nami pikantnymi informacjami na temat prac, a może nawet zdradzą datę udostępnienia wersji grywalnej. Każdy kto zgłosi chęć udziału w prezentacji będzie miał szansę na wygraną w konkursie.
Losowanie nagród odbędzie się po prezentacji, warunkiem koniecznym jest obecność.

Zainteresowanych zapraszamy do zgłaszania się pod adresem konkurs@webhat.pl (Prosimy o przesłanie e-maila z tytułem "KONKURS" oraz z zawartym w nim nickiem. Po przesłaniu maila zgłoszeniowego każdy otrzyma mail zwrotny z linkiem na platformę na która będzie miał się zalogować w środę 24 lutego od godziny 19:00.).  Każdy kto zgłosi chęć udziału w prezentacji będzie miał szansę na wygraną w konkursie.

Start eventu: Środa (24 luty) godzina 19:00
Start prezentacji : godzina 19:30
Start losowania : godzina 20:00

Zapraszamy wszystkich do udziału !!!
 
Ancient Rome - modyfikacja multiplayer
[ 2010-01-15 16:41:05  Dodał:  Grzechu 12    Komentarzy: 5 ]
Ancient Rome
Jest to modyfikacja multiplayer do Half-Life 2 na silniku OB. Przede wszystkim stawiam na realizm dokładne odwzorowanie historyczne. Opieram się o różnego rodzaju źródła, książki itp. Nazwa moda jest dość ogólna, ponieważ na pierwszy rzut oka można zrozumieć, że chodzi tu o czasy 753 p.n.e (powstanie Rzymu) do 476 n.e (upadku).
Natomiast ta modyfikacja dotyczy podbojów Gajusza Juliusza Cezara 58 p.n.e do 44 p.n.e. W pierwszej wersji modyfikacji skupimy się na wojnie galijskiej czyli późna republika rzymska kontra plemiona galijskie. Oczywiście poza tym będą mapy (prawdziwe bitwy cezara) itp.
Modyfikacja powstaje od października 2008 roku. Do tej pory sam pracowałem przy niej, ale z biegiem czasu czasu uzbierałem team:

RKotern: Founder, 3D/2D artist, Level Designer
AlphApe: Story Writer
Vimelin: Level Designer
Blayze: 2D Artist (Avatars, graphics for the site, icons)
Blain: Lead Tester
Stasista: Tester
BluuPL: Tester
Jak na razie mam do pokazania tylko modele, oczywiście pracujemy nad mapami, kodem itp.
Oto screeny modeli:

Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre
Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre
Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre
Source Modification Centre Source Modification Centre Source Modification Centre
Profil moddb: http://www.moddb.com/mods/ancient-rome

Większość z nich pokazałem wcześniej na forum.
Mamy tymczasową stronę, ale pracujemy już nad nową.
Zapraszam do dyskusji również na forum w dziale mody
http://forum.sourcesdk.pl/viewtopic.php?p=18303#18303
 
Bitwa na Detale #4
[ 2009-12-28 22:55:22  Dodał:  Dabu    Komentarzy: 8 ]
Source Modification Centre

Minęła czwarta edycja Bitwy na Detale. Tematem była wyspa. Ukazały się tylko dwie prace - Oziego (wyspaa) i Zwieracza (the lost island). Zwyciężył Zwieracz. Zobaczyć i ściągnąć prace można z tego tematu.
 
Bitwa na Detale #3
[ 2009-12-03 17:20:33  Dodał:  Dabu    Komentarzy: 6 ]
Source Modification Centre

3 edycja tego prestiżowego konkursu już za nami. Zadaniem było stworzenie bunkra, z zewnątrz i wewnątrz. Zmieniły się też zasady, tym razem oprócz screenów autorzy oddawali mapę do obejrzenia w grze. Zwycięzcą został Tepcio.

1. Tepcio (podgląd)
2. Zwieracz (podgląd)
3. Ozi (podgląd)
4. Cherem Tyranus (podgląd)

Temat na forum znajduje się tutaj.
 
Bitwa na Detale #2
[ 2009-11-18 23:05:37  Dodał:  Dabu    Komentarzy: 9 ]
Source Modification Centre

Zakończył się drugi konkurs Bitwa na Detale. Tym razem tematem był straszny korytarz. Zwycięzcą został cssghost. Oto wynik głosowania:

1. cssghost
2. zwieracz
3. tracha
4. war3st
5. garret

Więcej screenów korytarzy można zobaczyć w tym temacie.
 
Trailer Tear'a już jest!
[ 2009-10-31 09:28:13  Dodał:  ghost    Komentarzy: 11 ]
Source Modification Centre


Wszyscy na coś czekają. Jedni czekają na EP3, a drudzy na moda Black Mesa... Ktoś czekał na Radom Source? I zazwyczaj dostają to co zawsze. Ciszę w eterze. Całkowite zero informacji... lub informację o zakończeniu prac... Emot


Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z ekipą TEARa z jak największą prędkością dostałem informację o wydaniu trailera. Ogłaszam więc wszem i wobec:
JEST! Trailer TEAR'a ujrzał światło dzienne!

Do obejrzenia w trybie natychmiastowo-przymusowym!!!

 
Potężny Update Team Fortress 2
[ 2009-09-16 10:08:32  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 0 ]
Source Modification Centre


Właśnie za to kochamy VALVE! Za te wszystkie rzeczy, które dla nas robią.
A co zostało zmienione? Bardzo dużo:

Zmiany/Dodatki
Emot Plecak (Backpack)
    Emot Dodano 100 slotów do plecaka.
    Emot Przedmioty zawarte w plecaku można teraz sortować wg. typu.
    Emot Zaznaczanie przedmiotów jest możliwe za pomocą przytrzymania ctrl.
Emot Teraz kanapkę można upuścić naciskając PPM.
    Emot Pojedyncza kanapka może zostać upuszczona tylko raz. Upuszczenie kanapki usuwa ją z inwentarzu Heav'iego.
    Emot Heavy może ponownie podnieść/zdobyc kanapkę przez zdobycie apteczki, gdy on sam ma pełny pasek życia.
    Emot Teraz jedzenie kanapki po przez funkcję Taunt uzdrawia Heav'iego do pełnego paska zdrowia.
    Emot Upuszczona kanapka uzdrawia 50% życia zbierającego.
Emot Medyk i regeneracje zdrowia.
    Emot Zdrowie medyka podnosi się co 1-3 s.
    Emot Regeneracja zdrowia wzrasta od ostatniego uderzenia.
Emot Blutsauger
    Emot Zamieniono negatywny atrybut "No critical hits" z "-2 punkty zdrowia  na sekundę.
Emot Dodano komendę "mp_windifference". (Standardowo = 0)
    Emot Gdy ustawimy wartość na X, mecze będą wygrane, jeżeli drużyna zdobędzie o X punktów więcej od drużyny przeciwnej.
Emot Dodano opcje "Zapamiętaj aktywną broń po śmierci" do Multiplayer-> Advanced.
Emot Dodano opcję "Wyłącz efekty pogody" do Multiplayer-> Advanced
Emot Dodano opcję "Pokazuj niestandardowe przedmioty na obserwowanym graczu" do Multiplayer->Advanced.
    Emot Jeżeli jest ustawione (standardowo), będą pokazywane niestandardowe przedmioty noszone przez gracza.
Emot Zmiany w trybie "Turniej" (Tournament).
    Emot Dodano "item_whitelist_example.txt"
    Emot Dodano komendę "item_show_whitelistable_definitions", aby zobaczyć przedmioty "whitelistable".
Emot Dodano HUD dla obserwatorów trybu Turniej.
    Emot Dodano opcje "Użyj zaawansowanego HUD'a (Head-Up Display) dla obserwatorów podczas trybu Turniej" do Multiplayer->Advanced.
    Emot Pokazuje wszystkich graczy z twojej drużyny na górze ekranu z klasami/zdrowiem/czasem respawn'u/zmianą mapy.
    Emot Obserwator teraz pokazuje się jako członek drużyny.
Błędy
Emot Naprawiono obszar wybuchu.
    Emot Zwiększono obszar wybuchu granatów, min i rakiet do 50% tego co traciły rogach/skrzyżowaniach.
    Emot Granaty/Miny - obszar zmieniony z 132 na 159 jednostek.
    Emot Rakiety - obszar zmieniony z 121 na 146.
Emot Naprawiono pozę Snajpera wywołaną przez naciągnięcie łuku podczas przegranej.
Emot Naprawiono HUD Medyka, gdzie Medyk nie dostawał informacji o pomocy dla przebranego Szpiega.
Emot Naprawione błąd, gdzie Snajper używający Łuku nie wystrzeliwał krytycznych strzał podczas, gdy był pod wpływem Kritzkrieg'a.
Emot Naprawiono przypadek możliwości strzelania z łuku pod wodą, gdy gracz klasy Snajper wskoczył do niej z naciągniętą strzałą.
Emot Naprawiono przypadek, gdzie oszuści używali programów wywołujących komendę "firstperson", która uniemożliwiała włączenie się kamery trzeciej osoby podczas drwin, zostaniem ogłuszonym itp.
Emot Naprawiono efekt Halo glow, który nie ukrywał się wraz ze szpiegiem.
 
Garry's Mod Update Released & Source 2007 Engine Update Released
[ 2009-09-11 10:41:34  Dodał:  MoonBlaze    Komentarzy: 1 ]
Przy uruchomieniu steam'a, aktualizacja winna uruchomić się automatycznie.

Garry's Mod:
Emot Dodano 10 nowych osiągnięć.
Emot Wprowadzono ponownie voice_inputfromfile.
Emot Naprawiono błąd, gdzie osiągnięcia, które zostały już wcześniej osiągnięte, wciąż ukazywały się jako zablokowane (nieosiągnięte).

Source 2007 Engine:
Emot Naprawiono błąd spowodowany wysyłaniem spreparowanych wiarygodnych danych.
Emot Naprawiono błąd spowodowany przez pakiet klienta (client packet) podający się za klient HLTV nawet, gdy HLTV był wcześniej wyłączony.
Emot Naprawiono stałe, które pozwoliły na przesyłanie plików na serwer w dowolnych miejscach w systemie plików.
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.056 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20