Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Testy beta nowej aktualizacji Source SDK
[ 2008-06-12 09:46:13  Dodał:  falco    Komentarzy: 2 ]
Dostępna stała się wersja beta aktualizacji pakietu Source SDK

zmiany:
Emot Edytor cząsteczek, materiałów i komentarzy
Emot Aktualizacja kodu pod Orange Box
Emot Dodano przykładowe systemy cząsteczek

naprawy:
Emot Zaktualizowane binaria Linuxowe i pliki makefile dla serwera dedykowanego i pluginów serwerowych
Emot Edytor głosek (phoneme editor) w Faceposerze pokazuje ostrzeżenie jak nie da się zapisać głoski

problemy:
Emot Edytory trzeba uruchamiać jako grę Orange Boxową z parametrem -tools
Emot Nie ma SDK shaderów

Aby wziąć udział należy w ustawieniach konta (zakładka account w ustawieniach) wybrać udział w testach (beta participation)
 
Wstępna wersja narzędzi dla Orange Box jest dostępna
[ 2008-06-10 08:53:20  Dodał:  falco    Komentarzy: 4 ]
Mike Durand, jeden z ludzi zajmujących się narzędziami dołączonych do Source SDK poinformował publikę że są dostępne nowe narzędzia, między innymi długo oczekiwany edytor cząsteczek. Aby ich używać należy pozwolić Steamowi ściągnąć aktualizację i uruchomić grę która jest na silniku Orange Box (nawet SDK Base) z parametrem -tools

Dostępne narzędzia:
Emot Edytor cząsteczek
Emot Edytor materiałów
Emot Edytor komentarzy

miłego tworzenia
 
Garry's Mod 9.0.4
[ 2008-06-02 20:05:42  Dodał:  raven22    Komentarzy: 0 ]
    Wraz z ogromnym workiem poprawek dostępna jest już nowa wersja Garry's Moda opatrzona numerkiem 9.0.4 Główne zmiany dotyczą języka skryptowego LUA oraz spawnmenu. Po szczegółowy changelog zapraszam tutaj. Zaś jeśli ktoś się jeszcze w nowego GMODA nie zaopatrzył to można go ściągnąć tutaj

Source Modification Centre

Źródło: http://gmod.garry.tv/

 
Wielka aktualizacja TF2 jest już dostępna
[ 2008-05-02 18:22:58  Dodał:  @ndrzej    Komentarzy: 2 ]
Lista Zmian:

Emot Ulepszono wydajność na wielo-rdzeniowych maszynach.
Emot Dodano opcję zmiany FOV do Opcje | Wideo | Zaawansowane do wszystkich gier (zostało przeniesione z opcji Multiplayer z TF2).
Emot Poprawiono problemy z inicjalizacją dźwięku przestrzennego na nowych trybach głośników w Windows Vista.

Team Fortress 2

Emot Dodano nową mapę Goldrush.
Emot Dodano 'Character Info' oraz 'Loadout' do głównego menu.
Emot Dodano 39 nowych osiągnięć dla Medyka.
Emot Dodano unikalne bronie dla Medyka:
     - The Blutsaugher, The Kritzkrieg oraz The Ubersaw
Emot Dodano nowe animacje ataku broni białej dla większości broni.
Emot Dodano nowe odzywki dla Heaviego oraz Demomana.
Emot Dodano tryb 'Stopwatch' w trybie 'Tournament'.
    - Jest automatycznie używany na mapach typu Atak/Obrona.
Emot Efekt teleportacji nie jest już widoczny na przebranym lub niewidzialnym Szpiegu.
Emot Szpieg przebrany za kogoś ze swojej drużyny może teraz przejmować punkt.
Emot Zwiększono siłę z jaką eksplozje i naboje oddziałują na samoprzylepne miny Demomana.
Emot ID celu jest teraz w kolorze czerwonym lub niebieskim aby dopasować do celu obserwatora.
Emot Tryb 'Tournament' nie kończy już meczu wcześniej jeśli czas do końca się kończy a nowa runda się rozpoczęła.
Emot Naprawiono exploit grze gracze mogli włączyć tryb testu wydajności na serwerze.
Emot Naprawiono exploit z tonięciem pozwalający graczom na regeneracje życia.
Emot Naprawiono exploit umożliwiający graczom ciągłe strzelanie po zmianie broni.
Emot Naprawiono błąd miotacza ognia gdzie gracz strzelający w ścianę nie mógł być podpalony od przodu.
Emot Naprawiono niepokazywanie się efektu nieśmiertelności gdy gracz wcześniej płonął.
Emot Naprawiono wartość zwrotu "times used" aby pokazywał wartości ponad 32.
Emot Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy zmienia się mapa podczas przejmowania punktu.
Emot Mniejsze usprawnienie aby uniemożliwić graczom używającym sv_cheats zdobycie osiągnięć.
Emot Dla twórców map:
     - Twórcy map mogą teraz umieścić bezpośrednio tf_gamerules entity w ich mapach. Naprawiono edytor Hammer aby nie twierdził że to jest zepsute.
     - Twórcy map mogą teraz umieszczać budowle Inżyniera bezpośrednio na mapie, z opcją uczynienia ich niezniszczalnymi.
     - Dodano wejścia "AddRedTeamScore" oraz "AddBlueTeamScore" do tf_gamerules
    - Dodano wejście "SetRequiredObserverTarget" do tf_gamerules. Wymusza specyficzny widok na obserwatorach.
Emot Granary
     - Dodano czas instalacji oraz wrota na środku (tak jak na Wellu).
     - Naprawiono błąd nakładki na jednych z wrót niebieskich.
     - Mniejsze poprawki w oświetleniu na respawnie czerwonych i niebieskich.
Emot 2Fort
     - Dodano średnią paczkę z amunicją i apteczkę w piwnicach.
     - Dodano małą paczkę z amunicją i apteczkę na szczycie spirali.
     - Naprawiono exploit poza niebieskim balkonem snajperów.
     - Naprawiono nakładkę numer "2" na wprost od bazy czerwonych która nie była doczepiona.

Źródło: http://www.teamfortress.pl/
 
Steam Client Update 1/05/2008
[ 2008-05-02 17:47:26  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Aby ściągnąć i zainstalować tą aktualizację należy wybrać "Check for Steam client updates..." z menu "File"

Emot Dodano możliwość wyłączenia wszystkich powiadomień od danego użytkownika
Emot Dodano możliwość pokazywania czasu nadejścia wiadomości
Emot Dodano możliwość skonfigurowania mrugania okna w pasku systemowym
Emot Dodano wykrywanie aktualizacji gier przy włączonym kliencie
Emot Naprawiono narzędzie do kopii zapasowych
 
Source SDK Update 30/04/2008
[ 2008-05-01 14:18:47  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Emot dodano byty dla 'Payload', nowego trybu gry w Team Fortress 2
Emot własne ustawienia w Hammerze nie są już nadpisywane po restarcie SDK
 
Ruszyła nowa strona NoName’a!
[ 2008-03-08 21:14:43  Dodał:  Golus    Komentarzy: 17 ]
Po wielu miesiącach wytężonej pracy otworzyliśmy nową stronę projektu. Znajduję się ona pod tym adresem:http://noname.sourcesdk.pl/
Znajdziecie tu wiele ciekawych informacji i screenów.

Source Modification Centre


Przy okazji ogłaszamy nabór do teamu pracującego nad modem. Poszukujemy każdego, kto jest w stanie wesprzeć nas swym talentem i umiejętnościami, szczególnie na stanowiskach grafików 3d i 2d oraz level designerów.

Zainteresowanych rekrutacją zapraszamy na stronę:
http://noname.sourcesdk.pl/rekrutacja.htm


 
DIPRIP już w piątek!
[ 2008-03-05 19:27:36  Dodał:  @ndrzej    Komentarzy: 4 ]
To jawa a nie sen. Długo oczekiwany, polski mod po 7 miesiącach ciężkiej pracy zostanie wydany 7 marca czyli w ten piątek o godzinie 17.00 no i teraz pozostaje nam tylko czekać.

Source Modification Centre

Gra dostępna bęzie na fileplanet  steamfriendsvossey

a jeśli ktoś chciałbym zobaczyć screeny z tej cudnej modyfikacji to zapraszam na oficjalną stronę gry DIPRIP
 
Reaktywacja serwera CSS naszej strony !!!
[ 2008-02-27 23:08:04  Dodał:  mefi    Komentarzy: 8 ]
    Uroczyście oznajmiam, że serwer Counter-Strike skupiony wokół naszej strony, został reaktywowany. Stało się to za uprzejmością naszego sponsora o ksywce Boharox (Wielkie dzięki).
    Na razie serwer nie ma wrzuconych jeszcze wszystkich map, jakie zawierał poprzedni nasz serwer, ale postaram się to szybko naprawić.
Uwagi na temat ustawień serwera i map jakie chcecie na nim zobaczyć piszcie na forum.
Zapomniałbym o najważniejszej rzeczy czyli IP Emot

193.33.176.149:27015

[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.104 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20