NOWOŚCI |
[ Dodaj ]
|
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
|
14-12 15:41 http://hlmaps.noskill.pl > > 31-12 17:01 http://hlmaps.noskill.pl > > 31-12 17:01 http://hlmaps.noskill.pl > >Modelowanie postaci by triget |
|
Niestandardowy serwer? - Oczywiście
|
Pisze tego newsa ponieważ możliwość zagrania na niestandardowych mapkach jest znikoma - wiadomo, że ludzie grali by tylko swojego ukochanego dusta i niczego poza tym. Z inicjatywą wyszedł serwer "spokomajonez", który daje możliwość zagrania tylko i wyłącznie na mapach niestandardowych.
Grałem już niejednokrotnie na tym serwerze i można zagrać w niejedną dobrze wykonaną mapę. Plusem jest, to że moża spróbować swoich sił dodając własną przez siebie zrobioną mapę (o ile oczywiście zostanie zaakceptowana przez admina).
Więcej informacji na stronie:
http://www.spokomajonez.pl
Adres serwera:
82.177.194.20:27015
Polecam! |
|
Steam Client beta
|
Wyszła wersja beta nowego klienta Steam
Zmiany to:
Przyspieszone ściąganie
Naprawiony błąd z przerwanym ściąganiem (potwierdzam!)
Zmiejszono czas uruchamiania aplikacji
URL wysłany na czat w Friends nie ignoruje już poprzedzającej interpunkcji (znaki przystankowe bezpośrednio przed URLem)
Powiadomienia o zdarzeniach w grupie są ograniczone do maksymalnie 8 na raz
Aby wziąć udział należy przejść do ustawień w Steamie i w zakładce Account wybrać "Steam Client Candidate" w sekcji Beta participation (przycisk change i wybrać).
Beta dobiegła końca, podziękowania za udział |
|
NOWY KOD
|
Aby wziąć udział w publicznych Beta testach nowego kodu należy uruchomić Steam z parametrem:
-beta srcsdk0122
Ulepszenia:
W menu SDK jest rozwijalna lista z której wybieramy wersję silnika - nie trzeba stosować parametru dla EP1
Można tworzyć kod w oparciu o Episode 2
Nadal można robić kod pod Episode 1
Działa już Light Preview w Hammerze
Już są pierwsze poprawki, więcej w tym temacie |
|
Jutro update kodu
|
Mike Durand:
I'm finishing up the release notes now after spending the day fixing some issues.
It will be available later this evening. I'll update you when it goes live.
-Mike |
czyli obiecywał kod na wieczór.
a później...
Mike Durand:
Hi All-
We're unfortunately not going to be able to put the update on Steam
tonight. It's all ready to go and we'll make it available tomorrow morning
Seattle time.
I know that it's disappointing and I apologize.
-Mike |
Czyli kod będzie jutro rano czasu Seattle. Ale kiedy dla Valve zaczyna się rano? Zobaczymy |
|
Kolejna data wydania kodu Source 2007
|
Mike Durand napisał:
Hi All-
I'm just testing a release candidate now. If there aren't any showstoppers
then we will have a public beta starting on 1/23. I'll keep you posted.
Thanks for your patience.
-Mike |
naważniejsze: jest już release candidate (kandydat na wersję finalną), a 1/23 to... DZISIAJ!
Zobaczymy |
|
Mike Durand:
|
Ostatnio Mike Durand zaczepiony na temat kodu pod nową wersję silnika Source odpowiedział:
Mike Durand:
The source code merge is done and tested, but we need to coordinate it
with the release with a Steam client update.
In the interim I'm working on some annoying bugs that I didn't get to in
December.
-Mike |
Tłumaczenie:
Łączenie kodu jest już zrobione, ale musimy je zsynchronizować z aktualizacją Steama", dalej dodaje: "pracuję nad paroma denerwującymi błędami których nie udało mi się poprawić w grudniu. |
Więcej informacji o aktualizacji kodu pewnie wkrótce. |
|
Problem związany z modernizacją silnika Source
|
Nie działa ci Source SDK ?? Kliknij TU |
|
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
|

Szczęśliwego Nowego Roku
2oo8
|
|
Wesołych i zdrowych Świąt !!!!
|
W tym najfajniejszym dniu w roku
cała redakcja SMC życzy wam userom
Zdrowia, szczęścia i zwinności :p
pomysłowości oraz wytrwałości,
pomysłowości w nazywaniu tematów,
zero pisania durnych postów :p
ultra skilla, wiele fragów,
więcej kaski a mniej lagów.
Błhohoho WESOŁYCH ŚWIĄT !! |
|