Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
NOWOŚCI [ Dodaj ]
Ostatnie newsy zaprzyjaźnionych serwisów:
14-12 15:41    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl >
31-12 17:01    http://hlmaps.noskill.pl > Modelowanie postaci by triget
 
Niestandardowy serwer? - Oczywiście
[ 2008-02-22 11:24:21  Dodał:  Dudi    Komentarzy: 19 ]
Pisze tego newsa ponieważ możliwość zagrania na niestandardowych mapkach jest znikoma - wiadomo, że ludzie grali by tylko swojego ukochanego dusta i niczego poza tym. Z inicjatywą wyszedł serwer "spokomajonez", który daje możliwość zagrania tylko i wyłącznie na mapach niestandardowych.

Grałem już niejednokrotnie na tym serwerze i można zagrać w niejedną dobrze wykonaną mapę. Plusem jest, to że moża spróbować swoich sił dodając własną przez siebie zrobioną mapę (o ile oczywiście zostanie zaakceptowana przez admina).

Więcej informacji na stronie:
http://www.spokomajonez.pl

Adres serwera:

82.177.194.20:27015

Polecam!
 
Steam Client beta
[ 2008-02-10 13:19:22  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Wyszła wersja beta nowego klienta Steam

Zmiany to:
Emot Przyspieszone ściąganie
Emot Naprawiony błąd z przerwanym ściąganiem (potwierdzam!)
Emot Zmiejszono czas uruchamiania aplikacji
Emot URL wysłany na czat w Friends nie ignoruje już poprzedzającej interpunkcji (znaki przystankowe bezpośrednio przed URLem)
Emot Powiadomienia o zdarzeniach w grupie są ograniczone do maksymalnie 8 na raz

Aby wziąć udział należy przejść do ustawień w Steamie i w zakładce Account wybrać "Steam Client Candidate" w sekcji Beta participation (przycisk change i wybrać).

Beta dobiegła końca, podziękowania za udział
 
NOWY KOD
[ 2008-01-24 21:42:41  Dodał:  falco    Komentarzy: 14 ]
Aby wziąć udział w publicznych Beta testach nowego kodu należy uruchomić Steam z parametrem:
-beta srcsdk0122

Ulepszenia:
Emot W menu SDK jest rozwijalna lista z której wybieramy wersję silnika - nie trzeba stosować parametru dla EP1
Emot Można tworzyć kod w oparciu o Episode 2
Emot Nadal można robić kod pod Episode 1
Emot Działa już Light Preview w Hammerze

Już są pierwsze poprawki, więcej w tym temacie
 
Jutro update kodu
[ 2008-01-24 15:31:58  Dodał:  falco    Komentarzy: 0 ]
Mike Durand:
I'm finishing up the release notes now after spending the day fixing some issues.
It will be available later this evening. I'll update you when it goes live.

-Mike


czyli obiecywał kod na wieczór.
a później...

Mike Durand:
Hi All-

We're unfortunately not going to be able to put the update on Steam
tonight. It's all ready to go and we'll make it available tomorrow morning
Seattle time.

I know that it's disappointing and I apologize.

-Mike


Czyli kod będzie jutro rano czasu Seattle. Ale kiedy dla Valve zaczyna się rano? Zobaczymy
 
Kolejna data wydania kodu Source 2007
[ 2008-01-23 16:08:04  Dodał:  falco    Komentarzy: 2 ]
Mike Durand napisał:
Hi All-

I'm just testing a release candidate now. If there aren't any showstoppers
then we will have a public beta starting on 1/23. I'll keep you posted.

Thanks for your patience.

-Mike


naważniejsze: jest już release candidate (kandydat na wersję finalną), a 1/23 to... DZISIAJ!

Zobaczymy
 
Mike Durand:
[ 2008-01-11 15:45:22  Dodał:  falco    Komentarzy: 8 ]
Ostatnio Mike Durand zaczepiony na temat kodu pod nową wersję silnika Source odpowiedział:

Mike Durand:
The source code merge is done and tested, but we need to coordinate it
with the release with a Steam client update.

In the interim I'm working on some annoying bugs that I didn't get to in
December.

-Mike


Tłumaczenie:
Łączenie kodu jest już zrobione, ale musimy je zsynchronizować z aktualizacją Steama", dalej dodaje: "pracuję nad paroma denerwującymi błędami których nie udało mi się poprawić w grudniu.


Więcej informacji o aktualizacji kodu pewnie wkrótce.
 
Problem związany z modernizacją silnika Source
[ 2008-01-02 22:32:16  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 1 ]
Nie działa ci Source SDK ?? Kliknij TU
 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
[ 2008-01-01 00:02:11  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 5 ]
Source Modification CentreSource Modification Centre
Szczęśliwego Nowego Roku

2oo8

 
Wesołych i zdrowych Świąt !!!!
[ 2007-12-24 14:01:05  Dodał:  TeWu    Komentarzy: 1 ]
Source Modification Centre

W tym najfajniejszym dniu w roku
cała redakcja SMC życzy wam userom
Zdrowia, szczęścia i zwinności :p
pomysłowości oraz wytrwałości,
pomysłowości w nazywaniu tematów,
zero pisania durnych postów :p
ultra skilla, wiele fragów,
więcej kaski a mniej lagów.

Błhohoho WESOŁYCH ŚWIĄT !!
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ]
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.064 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-3-233-239-20.compute-1.amazonaws.com3.233.239.20