Source Modification Centre - LOGO
Gość: ( Logowanie | Rejestracja )

 
MENU
 
ZASOBY
 
 
LEGENDA
 
REKLAMA


NASZ BUTTON
SMC
 
NA FORUM
 
 
TUTORIALE - INNE [ Dodaj ]
Level Overview
[ 2011-06-26 09:39:00  Dodał:  Dudi   Wyświetleń: 3514   Komentarzy: 0  ]
na bazie: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Level_Overviews

1. Uruchom grę wejdź w opcje>video i zmień rozdzielczość na 1280x1024 i aspcet ratio na "normal"

2. Uruchom mapę z konsoli "~" wpisz: map [nazwa mapy] i dołącz do specta (obserwuj)
3. Zbinduj dowolny klawisz pod SC. "bind o screenshot". Nie używaj standardowego F5 bo straci się na jakości zdjęcia bo są standardowo kompresowane
4. Usuń elementy HUD komendami: "cl_drawhud 0" i"hidepanel all"
5. Usuń dodatkowe elementy mapy jak np mgła skybox komendami:
("r_skybox 0), mgła ("fog_override 1" i "fog_enable 0"), propy (opcjonalnie: "r_drawstaticprops 0") ostatnie do wyświetlania modeli na mapie.
6. Leć tak niczym ptak nad Twoją niebiańską mapę i patrz na nią prostopadle
7. Zmień widok na ten który będziesz ustalał Overview: "cl_leveloverview x"
x=skala zbliżenia overview. Np "cl_leveloverview 8" (dla głąbów: można dać liczbę po przecinku lajk: 7.6)
8. wpisz w konsoli: "cl_leveloverviewmarker 1024" żeby zobaczyć taką fajną czerwoną linię pomocniczą po prawej stronie [jak jej nie widać to wpisz: cl_drawhud 1 żeby ją zobaczyć] (do tego punktu liczy się obraz widoczny w grze). Przesuwamy  mapę w prawo najbliżej tej czerwonej linii
9. Żeby wszystko ładnie pasowało to przesuwamy strzałeczkami w prawo lewo góra i dół przy oczywiście włączonym leveloverview i zmieniamy na tyle skalę aby ładnie wkomponowała się w ten kwadrat (do czerwonej linii)
tak jak mistrze z turtle studio aka valve:
Source Modification Centre
10. kopiujemy dane z konsoli takie jak np z wiki: "Overview: scale 6.00, pos_x -2651, pos_y 4027". U Ciebie będą inne. Skopiuj lub jak się nie da skopiować to przepisz na jakąś kartkę w kratkę Emot
11.
Opcja1:Teraz jak mamy gotowe to wyłączamy czerwoną linię cl_drawhud 0 i buh z tego klawisza co mamy zbindowanego i robimy skrinszota
Opcja2:Teraz jak mamy gotowe to zostawiamy czerwoną linię cl_drawhud 1 i buh z tego klawisza co mamy zbindowanego i robimy skrinszota. Wtedy będzie wam łatwiej w waszym legalnym zapłaconym oprogramowaniem graficznym np. Photoshop CS 4

Nasz overview już jest w katalogu cstrike/screenshots i o nazwie waszej mapki

A1. Włączamy program graficzny cropujemy (wywalamy) nieużywaną część (to z prawej strony). Zapisujemy w TGA 32 bity (z możliwą kompresją DLE jak ktoś chce żeby pliczek mało ważył)
A1a. Sprawdź czy tekstura ma 1024x1024. Jak nie to zrób tak żeby tyle miała
A2. Wrzucamy pliczek do katalogu cstrike/materialsrc/overviews
(jak go nie ma to go zrób)
A2a. Wchodzimy w katalog nr2 czyli: steamapps/[Twój haxorski login]/sourcesdk/bin/orangebox/bin
jedziemy do dołu szukamy vtex
A2b. Przeciągamy plik TGA na plik vtexa i mamy zrobioną teksturę
A3. Wchodzimy do: cstrike/materials/overviews i tworzymy plik vmt:
Jak go nie potrafimy zrobić to będziemy cwani i skopiujemy jakikolwiek inny do tego katalogu co wyżej i zmienimy mu nazwę na identyczną co plik vtf.
Zawartość vmt:
"UnlitGeneric"
{
   "$translucent" "1"
   "$basetexture" "overviews/twoja_nazwa_mapy"
   "$vertexalpha" "1"
   "$no_fullbright" "1"
   "$ignorez" "1"
}


B1. Wchodzimy do katalogu: cstrike/resource/overviews
Tworzymy plik .txt z taką samą nazwą jak plik tekstury i nazwa mapy

"twoja_nazwa_mapy"
{
   "material"   "overviews/twoja_nazwa_mapy"   // plik tekstury
   "pos_x"      "-4172"   // X koordynaty,
   "pos_y"      "1836"   // Y koordynaty,
   "scale"      "7.5"    // skala jaką użyłeś do skrinszota
   "rotate"   "0"   // obrót jeśli został zrobiony o 90 stopni w programie graficznym
   "zoom"      "1.3"   // optymalne przybliżenie radaru w trakcie gry
}


Zmieniamy wszystkie te dane na te co sobie skopiowaliście bądź przepisaliście na tą kartkę.

Włączcie sobie grę od nowa i cieszcie się zajebistością radaru.

PS. NIE ZAPOMINAJCIE DO CHOLERY JEJ DODAĆ PAKRATEM CZY INNYM GÓWNEM DO SWOJEJ MAPY! ! ! (i wszystkim innym co użyliście)

jak coś zapomniałem (źle napisałem) to niech ktoś doda, poprawi.

Autor: Dudi
Komentarze ( 0 ) / Dodaj komentarz
 
INFO
 
NAJNOWSZE
 
SHOUTBOX
krecik88: jeszcze konto dziala ;o
Unit-6: HUHUHA
ghost: Wszystkiego dobrego w 2018? :D
raven22: Wszystkiego dobrego :) Xon.pl to u mnie wisi cały czas. Jakby co - piszcie do mnie na dczerwonski[at]gmail.com - Jak ktoś by chciał przejąć smc to spoko :)
Unit-6: Wszystkiego dobrego w 2017
PaweX: Ale skoro strona jednak działa, to może jednak warto zmienić linki z sourcesdk.pl na smc.xon.pl? xon.pl - czy to jakiś darmowy hosting?
hissima: SPOCZYWAJ W POKOJU UKOCHANA SMC DZIEKUJE ZA WSPOLNE 10 LAT
pimpu: Dobra udalo mi się samemu naprawić :D
pimpu: Potrafi ktoś wytłumaczyć czemu prop_phys_override przenika mi przez ściany po zparentowaniu do niego keyframe_rope i phys_legth_constraint?
rolor2013: Ser
 
ANKIETA

[ Czas generowania strony: 0.049 secs. ]

Copyright (c) 2002-2005 by Mefi & .raven
Wszelkie prawa zastrzeżone
sourcesdk.pl




ec2-35-170-81-210.compute-1.amazonaws.com35.170.81.210